Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.10.2009, 09:21
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Hmm ... Mitäköhän tossakin oli mielessä

Attached Images
File Type: jpg untitled.jpg‎ (98,3 Kt, 1474 lukua)
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.10.2009, 11:48
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eetza Näytä viesti
Hmm ... Mitäköhän tossakin oli mielessä


Niin ja huomaa mitä vikaa kuvassa on noin rastinottomielessä.

Kuvasta tulee mieleen Martti Mielikäinen: "tiet sie mite siine pullossa on?siin on kusta!!" "MITE SITTE!?"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.10.2009, 14:23
Holst:n Avatar
Holst Holst ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 793
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti


Niin ja huomaa mitä vikaa kuvassa on noin rastinottomielessä.

Kuvasta tulee mieleen Martti Mielikäinen: "tiet sie mite siine pullossa on?siin on kusta!!" "MITE SITTE!?"

Missä käsi kosketus autoon?? ei kai tätä ole hyväksytty?
__________________
-kari-
FS Motorsport ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.10.2009, 14:27
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Holst Näytä viesti
Missä käsi kosketus autoon?? ei kai tätä ole hyväksytty?
En tiiä onko hyväksytty mut käden takana varmaan joku sormi koskettaa autoon
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.10.2009, 14:34
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
En tiiä onko hyväksytty mut käden takana varmaan joku sormi koskettaa autoon
Tottakai se on hyväksytty. Ihan selvästi pikkusormi on melkeen kuin saranatapin paikalla saranassa sisällä.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.10.2009, 14:35
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Talking

en oo sääntöjä tarkkan lukenu mut eikös käsi ja kämmen/sormet ole eri asia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.10.2009, 14:57
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.448
Perusasetus

tässä taitaa olla se kolmaski pikkurilli käytössä. ilmeestä päätellen ei bj antaudu helpolla........

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.10.2009, 16:13
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Mikä ihmeen sairaus saa miehen noin toyotaa rakastamaan?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Finland Offroad Tour 2009 Nex Tapahtumat 26 12.08.2009 07:24
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 myllis Tapahtumat 1 07.07.2009 11:28
Myydään Finland Trophy DVD mettäsika O/M/V Muut 2 14.11.2008 06:52
Finland Trophy vai Warni? mikjus Tapahtumat 23 06.09.2007 22:33
Warn trophy / Finland Trophy the_undertaker Chit-Chat 2 15.08.2007 05:10


Sivu luotu: 17:39 (GMT +2).