![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hmm ... Mitäköhän tossakin oli mielessä
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Niin ja huomaa mitä vikaa kuvassa on noin rastinottomielessä. Kuvasta tulee mieleen Martti Mielikäinen: "tiet sie mite siine pullossa on?siin on kusta!!" "MITE SITTE!?" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Missä käsi kosketus autoon?? ei kai tätä ole hyväksytty?
__________________
-kari- FS Motorsport ry |
|
#4
|
||||
|
||||
|
En tiiä onko hyväksytty mut käden takana varmaan joku sormi koskettaa autoon
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
en oo sääntöjä tarkkan lukenu mut eikös käsi ja kämmen/sormet ole eri asia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#7
|
||||
|
||||
|
tässä taitaa olla se kolmaski pikkurilli käytössä. ilmeestä päätellen ei bj antaudu helpolla........
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mikä ihmeen sairaus saa miehen noin toyotaa rakastamaan?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Finland Offroad Tour 2009 | Nex | Tapahtumat | 26 | 12.08.2009 07:24 |
| KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
| Myydään Finland Trophy DVD | mettäsika | O/M/V Muut | 2 | 14.11.2008 06:52 |
| Finland Trophy vai Warni? | mikjus | Tapahtumat | 23 | 06.09.2007 22:33 |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |