Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.10.2009, 05:28
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Ja cooleri kannattaa ehdottomasti sit samaa kyytiä laittaa, ku muutenkin sitä puolta rakentelee.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.10.2009, 17:37
FunJam:n Avatar
FunJam FunJam ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 806
Perusasetus

teetin laipat jormalaisella kympin kappale kun en jaksanut itse sorvaamaan, turbopajoilta saattaa löytää kanssa.Siihen hitsailin putken väliin josta otin myös lähdön pakopaineen mittaukselle. Öljyletkut saattaa mennä uusiksi, mulla oli meno ja paluu alhaalla ja t-03 tuli meno ylös. Hydrauliikka liikkeissä saa teetettyä tulolle letkun Banjo/kierre ja ahtimeen tekee kierteen sille. paluuseen mun piti laittaa laippa (turpoliikkeestä 10€) johon hitsasin kierrenipan ja siitä liittimellä kupariputkeen ja alkuperäiseen letkuun. Pakoputken laippa on eri. Putket coolerille tein 3" rosterista, kun sitä oli jäänyt nurkkiin ja huomasin, että DN50 valurautaviemärin panta sopii sen päälle, on tiivis ja tukeva :-)
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing

Ajoneuvojen loppukäyttäjä..

Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76

Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.10.2009, 20:20
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

mitäs turboja ootte yleensä ees laittanu tuon ct-20 tilalle? mikälainen kannattais laittaa kun olen ajatellut jotain 1.5 barin paineita? pakosarja menee tekoon tässä jossain vaiheessa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.10.2009, 20:25
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Eikös ct26:nen mene samaan laippaan, pesien asentoa joutuu toki kääntämään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.10.2009, 23:32
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Eikös ct26:nen mene samaan laippaan, pesien asentoa joutuu toki kääntämään.
ihan eri laipat....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.10.2009, 14:46
Pajatso Pajatso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.07
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 49
Perusasetus

Kaverilla olis nissan 200sx vakio turpo eli garret T28 tarjolla. Mitenköhän lie se kävis tohon?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.10.2009, 15:52
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Samallalailla kuin moni muukin ahdin, modaamalla.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.10.2009, 19:52
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
ihan eri laipat....
Noita ct20:kin on sitten varmaan monella eri laipalla. Kaverin vanhassa 1,8 td:ssä on ct20, ja siinä kyllä oli hyvin saman näköinen laippa kuin 26:ssa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.10.2009, 20:46
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

väittäsin että SX:än 1.8litrasen pannun turbo saattaapi ahistaa jonkinverran 2.4litrasessa läjän pannussa, tokihan se herää kivasti. Mutta kattelisin jotain isompaa, itellä oli hiluxissa 4.4litrasen perkinssin työkone diisselin ahdin ja palas hienosti.

Sen jälkeen ollut 2 muuta switseriä..

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalaiset/

tuolta löytyy hlx. turbotus... ja sieltä jotain kuvia, jos joku tykkää katella.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Läjään uus turbo LarppaV Tekniikka & Jutustelu 26 07.11.2008 22:40
Mikä turbo läjään? Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 8 07.11.2008 21:03
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2005 21:04
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).