![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja cooleri kannattaa ehdottomasti sit samaa kyytiä laittaa, ku muutenkin sitä puolta rakentelee.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
teetin laipat jormalaisella kympin kappale kun en jaksanut itse sorvaamaan, turbopajoilta saattaa löytää kanssa.Siihen hitsailin putken väliin josta otin myös lähdön pakopaineen mittaukselle. Öljyletkut saattaa mennä uusiksi, mulla oli meno ja paluu alhaalla ja t-03 tuli meno ylös. Hydrauliikka liikkeissä saa teetettyä tulolle letkun Banjo/kierre ja ahtimeen tekee kierteen sille. paluuseen mun piti laittaa laippa (turpoliikkeestä 10€) johon hitsasin kierrenipan ja siitä liittimellä kupariputkeen ja alkuperäiseen letkuun. Pakoputken laippa on eri. Putket coolerille tein 3" rosterista, kun sitä oli jäänyt nurkkiin ja huomasin, että DN50 valurautaviemärin panta sopii sen päälle, on tiivis ja tukeva :-)
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mitäs turboja ootte yleensä ees laittanu tuon ct-20 tilalle? mikälainen kannattais laittaa kun olen ajatellut jotain 1.5 barin paineita? pakosarja menee tekoon tässä jossain vaiheessa.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eikös ct26:nen mene samaan laippaan, pesien asentoa joutuu toki kääntämään.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
ihan eri laipat....
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kaverilla olis nissan 200sx vakio turpo eli garret T28 tarjolla. Mitenköhän lie se kävis tohon?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Samallalailla kuin moni muukin ahdin, modaamalla.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Noita ct20:kin on sitten varmaan monella eri laipalla. Kaverin vanhassa 1,8 td:ssä on ct20, ja siinä kyllä oli hyvin saman näköinen laippa kuin 26:ssa.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
väittäsin että SX:än 1.8litrasen pannun turbo saattaapi ahistaa jonkinverran 2.4litrasessa läjän pannussa, tokihan se herää kivasti. Mutta kattelisin jotain isompaa, itellä oli hiluxissa 4.4litrasen perkinssin työkone diisselin ahdin ja palas hienosti.
Sen jälkeen ollut 2 muuta switseriä.. http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalaiset/ tuolta löytyy hlx. turbotus... ja sieltä jotain kuvia, jos joku tykkää katella. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läjään uus turbo | LarppaV | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 07.11.2008 22:40 |
Mikä turbo läjään? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.11.2008 21:03 |
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2005 21:04 | |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |