![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No mää ostin ite ne, ja olen tyytyväinen... Hommaa siinkin on kun hommaat tankoo, ja sahaat samanmittasex, ja suoraan tottakai.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
#2
|
||||
|
||||
|
helppo homma tekevälle miehelle
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei se tankokaan ilmasta ole, mutta tein itse kun sattui olemaan ruostetta hylkivää kierretankoa nurkissa.
LJ- 73 :ssa on sitten yksi pari kopankannakkeita enemmän.. Pitänee lisätä niihinkin palikat ennen seuraavaa katsuutusta. Jarruletkut on vähän pinkeenä siellä hanttarin eturenkaan takana, kannattaa varoa kun koppaa nostelee. Moottorihan laskee koriin nähden, eli jos on cooleri niin ahtoputken saattaa mennä uusiksi. Itse nostin jakolaatikon persuutta vastaavasti, jotta sain suoran panssarin mahaan, josta syystä moottorin etupää laski ja syylärin tuulitunneli piti paiskaa kuikkaan. Mulla kyllä syyläri on parisenttiä taaempanakin coolerin takia. Yksi ehtoo tuossa menee puuhastellessa mukavasti, jos ottaa riittävästi kaljaa samalla. Riippuu paljolti kuinka lujaa vanhat pultit on kiinni. Takaluukun vieressä olevissa pulteissa voi joutua vähän kikkailemaan, jos ei ole sopivia välineitä. Itse sorvailin sovinnolla reikiä sopivammiksi.
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Niin ja laitoin vakiokumit + 50 mm pitkät nailonit..
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
#5
|
||||
|
||||
|
jees pitää tässä rueta tutkimaan asiaa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ne kumit on syytä laittaa sinne palikoidenkin kanssa kuten FunJam.kin on tehnyt. Ite olen aina laittanut kumit, mut yks itsepäinen tuttu ei laittanut mutta kuukauden päästä tuli toisiin ajatuksiin. Sit ite laitan yleensä kunnollista kierretankoa ellei satu olemaan valmiita pultteja, usein tangot taitaa olla kovuudeltaan jotain 5.5.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
mulla on nyt suht helppo laitella ne holkit sinne väliin kun nostin korin takapään ilmaan rungosta niin on helpompi tehä runkoo uusiks ja muutenkin takapäätä hitsailla.. Mistä tuota nylon tankoo löytää?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ostin mustaa pom tankoa,kaapalla pätkiks ja reikä keskelle. Ei jääny työpalkkoja... Vakio kumit korokepalan alle,sano pykälät.muistelisin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
| HJ:n korinkorotus ongelma | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.01.2007 21:52 |
| Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |
| Blazer korinkorotus | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.10.2005 11:50 |
| blazer korinkorotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2005 16:29 | |