![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo kyllä, eli siis kumpaakin väriä olis riittävästi nurkissa ![]() ![]() Mulla on Land Rover-lehti käsissä missä on 37" kumeilla 90:nen, ja siinä on ihan mukavasti jo leikattu etulokareista etukulmatkin pois - sopis mullekin, mutta ei taida noi perusakselit sellaisia kestää... Varmaan se 35" on sitten se maksimi. Tiedä häntä pitäiskö sitten tehdä jotain akseleille siitä huolimatta, ei varallisuus riitä vaihtamaankaan. 37" varmaan tarjoaa jo niin pitkät välitykset että käy jo kytkimen päälle, oletan. Pakko saada tehdä joku hullu härveli näitten kuorkkien lomassa ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kai ne akselit 37" kestää, jos et maastoon meinaa. Ei se vaan jaksa mennä mihinkään.. 35" pitäis mahtua pyörimään ja kääntymään jos ei muuta niin ainakin 2" korotuksella.
Ja pari tuumaa korottaa vaikka 50x50 neliö putkella. Kaikki tosin riippuu vanteiden offsetistä ym. ym. Viimeksi muokannut Angelo : 01.10.2009 20:27 Perustelu: Kun osais kirjoittaa.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kruisailuun kannttaa vähän panostaa ja välittää jakolaatikkoa ja/tai periä, niin pyörii isot pallukat nätisti, ei nypi kytkin koko ajan. Akseleiden kestävyys tulee tuskin eteen.. TEMÄHIK |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta kai se käytännössä on sitten tuo maksi noissa rajoissa, voin vaihtaa välityksiä eli se ei ole ongelma. Ajattelin että josko kellään olisi käyttökokemuksia. Tai no miksei sit saman tien 38" ![]()
__________________
Uutiset kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jos ajo on oikeasti pelkkää tiellä hipsuttelua, niin en usko että saat alle niin isoja renkaita että 200tdi:n kanssa on edes teoriassa voimansiirron kestävyysongelmia, poislukien kytkin tietty, jos välitykset jää liian pitkiksi.
Jos sain oikein kiinni alkuperäisestä ajatuksesta, niin joku 35" olis mun mielestä soppelin iso, eikä kuitenkana tarvitse vielä alyttömiä korotuksia tai korin hierveää silpomista, ja joku 12½ leveä mahtuu vielä kääntymäänkin ilman että tulee korista sikana ulos. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on 90 defessä 35x12,5 maxxis renkahat, ja olen pyörinyt niiden kanssa jo aikamoisilla kallioilla, mudassa jne, eikä mikään ole vielä hajonnut, joten eiköhän nuo akselit ja perät paljon isompiakin renkaita kestä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuol on tarinaa kummeista, ja muutama kuvakin erikokoisilla renkailla:
http://www.roverfriends.fi/foorumi/v...er=asc&start=0 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() sisua45-nyymi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Hiluxin rengaskoko? | MF4245 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.08.2008 17:21 |
Rengaskoko 13.00-18 | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.02.2008 13:25 |
rengaskoko?! | ari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.10.2005 17:05 |
Bj-75 max. rengaskoko | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.02.2005 10:47 |