Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.09.2009, 08:55
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U Näytä viesti
Mut eikös too AisinWarner oo joku tojotajohdannainen loota millä ei oo mitään tekoa Syslerin laatikoihin.
JEP!
Varaosia löytyy hyvin "kojootti" liikkeestä, muilla tuppaa olemaan vain se "yksi" varaosa...

Ittellä "Volvo" S80:n VW:n koneella ja AW-42 laatikolla... Ruotsissa "valmistettu"???

AW:n askista "nippelitietoa":

- toimii Dexron II öljyllä (tai paremmalla)
- vaihtoväli max. 80.000km
- ongelmia ilmenee vanhetessaan (jos öljyä EI vaihdeta) seuraavasti
- pakin jarrupanta alkaa vuotamaan --> kylmällä laatikolla - ei pakkia!
- venttiililohkon (integroitu askiin) S1ja S2 mankkavenat alkaa "ryytymään", koska kerää "sienimäistä" moskaa karan täyteen ja jumittuu
- vetopyörästö "kulahtaa" 800.000km kohdilla

Takseissa oli näitä Volvolla vaikka kui perhanasti ja rikki ei ajamaalla saaneet, pihistelemällä huolloissa menikin sitten lootia suhteellisen tiheään tahtiin...

NIIN meinas unohtua...

AW-44 on myös Bemarilla oleva aski ja siellähän on tuo 1. panta olut akilleen kantapää (johon kyllä huoltosarja löytyy)...

__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:MOBIL AGRI MOTOR OIL 10/30 20 L Ipe64 O/M/V Muut 0 29.07.2006 13:22


Sivu luotu: 23:06 (GMT +2).