![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tähän ei ainakaan mahdu 35" millään ja on 4,5" korotusta 33 boggereillakin joutu rajoittaa sisään joustoa edessä 10cm ennen seuraavia ajoja panhardin kiinnikekin täytyy tehdä uusiksi tai ainakin vahvistaa ja laatikon kannatin pitäis tehdä myös jytkympi sekä tää tehdä loppuun ps. löytyykö palstalaisista sinkitsijöitä? ![]()
Viimeksi muokannut tare : 25.09.2009 19:19 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
onko toi tehty jostain asuntovaunun rungosta? meneekö ihan muutoskatsastuksella?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Samaa kattelin, oma rojekti on jäissä, kun kantavuutta ei vaununrungolla ole kuin 1400kg.
Renkaiden muutos isommiksi (nykyiset 13") ei kuulemma auta.. ![]() Vai onko toi sellanen valmiina saatava runko? Tollanen: ![]() e. Tare kerkes vastaan, enneku löysin kuvan Viimeksi muokannut SamiN : 25.09.2009 20:55 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tää on tehty metritavarasta ja 3500kg konaispainolla
akseleista ja vetopäästä yhteensopivuus todistus ja aisoista kanssa todistus niin eipä se muuta tarvi kuin materiaalia ja aikaa ![]() renkaiden Li luokka vähintään 102 eli 850kg ja kun 4*850 = 3400kg niin nopeusluokan takia annetaan 4% armoa 3400 + 4% = 3536kg niin riittää kantavuus normaalissa 185r 14c renkaassa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tää on irto aisoilla kun tolla mallilla ei saanut tarpeeksi pituutta,
että mahtuu dodgekin kyytiin |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Valehteleeko minun silmät, vai onko toi panhardin korinpuolen kiinnike ihan julmetun pitkä? Eikös tuo kannata pitää mahd. lyhyenä ettei murru? Akselissahan on helppo siirtää kiinike sinne yläpuolelle tarvittaessa. Käytännössä sisäänjoustoa joutuu rajoittamaan lähes yhtä paljon kuin korottaa autoa ainakin XJ:ssä, jotta alusta toimii oikein. Tietysti olisi mukava pitää mahd. paljon sisäänjoutoa käytössä ja pidänkin, mutta sitä rajoittaa myös iskarit - nytkin iskarit jo lähes pohjaa kun on keula ihan kasassa. Se mitä olen tutkinut riittävän pitkällä iskulla olevia eri iskareita, niin ei oikein löydy miltään valmistajalta sopivia että voisi sisäänjouston rajoitusta vähentää. Coil- overit saattaisi toimia mutta vaatisi jo isompia muutoksia silloin. Mulla on 35" kumeilla ne vakiopaikat mihin ottaa kiinni, eli edessä etunurkat sekä jousitolpat tietyissä etuakselin asennoissa. Renkaat tappiin käännettynä on muutamia kohtia jossa tilaa saisi olla enemmänkin, mutta ei varsinaisesti ole kuitenkaan haitannut mitään. En näe ainakaan omassa autossani mitään tarvetta muokata etulattiaa, koska rengas ei yksinkertaisesti pysty ottamaan sinne kiinni on akseli ja renkaat miten tahansa vinossa. Missä tilanteissa on ottanut sinne kiinni teillä? edit: niin juu, olen kyllä pidentänyt akseliväliä vajaa pari senttiä. Vähän voisi vielä pidentää, kunhan saan muokattua ne etukulmat. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Taikasana! Mut kuinka paljo sä oot oikeesti joutunu rajottanu joustoja, jos ei 35" kumilla tee tiukkaa?
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tarkoitatko alustageometriaa vai sen takia että renkaat ottaa kiinni johonkin? eli vaikka sisäänjoustolle olisi tilaa niin silti pitää rajoittaa samanverran kuin korottaa? panhardin korva on muutettu että sai sen vakio nivelen pois nyt siinä on unimogin pusla kavennettuna eturengas otti kiinni kokomatkalta niin edessä kuin takanakin edessä lattiankulmat hakattiin lekalla sisään ja etukulmat on niin sileät että ei haittaa vaikka rengas ottaa kiinni boggeri on niin paljon leveempi kuvioltaan että tsl:lät ei ota kiinni kuin sinne etureunaan |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Se on ihan korotuksista, osista, renkaista yms. kiinni paljonko sitä tarkkaan ottaen täytyy rajoittaa, mutta aika lähellä on se lähtökohta XJ:ssä että edessä joutuu rajoittamaan ainakin noilla matalemmilla korotuksilla (3"-5") lähes yhtä paljon kuin korottaa. Itse se kannattaa tutkia minkä verran on sopivasti, ja tietysti mahd. vähän rajoittaa että on sisäänjoustojakin käytössä. Lainaus:
Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
piti pitää pikku tauko trailerin teossa ja huoltaa hiukan jeeppiä
panhardinkiinnike ja uudet pohjauskumit piti laittaa ja siellä ne nyt on nyt on tässäkin volvoa panhardia laatikollekin piti tehdä jäykempi kiinnike, kun joutu penkeille tekemään tilaa niin ottaa jakolaatikko kiinni röykytyksessä koriin originaali kannatin uusi mallia tojotan pusla ja tietysti testiajo.. ja olikohan nää korjaukset hyviä kun jäi heti kiinni "kuivahtaneeseen" lammen pohjaan ![]() lopuksi se oli jo riittävän syvällä ei auttanut ku vetää dodgella ylös ![]() ja taas joutuu pesee |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä kannata pestä. Viet tota kivaa savea sinne Ahvenistolle....aloitat vaikka tukki esteestä, niin sit muillakin on kiva siinä suditella
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
sorry ot. kai sitä estettä kastellaan aika ajoin?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |