|  |   | 
| 
 | |||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Ei tule tuollaiset rimpulat kestämään,Tekisit samantien kunnolliset 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Puslat on ihan paskat että tottahan toki mää ne vaihdan ei vain sunnuntai aamuna sattunut mistään löytyyn uusia. | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 eikä ne mihinkää menny mitä niillä kujasi.. 
				__________________ Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Niin tuo käyttö tarkoitus on aika hyvä pointti. Toi auto on mulla ihan normi käyttis auto. Ei mikään maasto hirmu vaikka vähän ominaisuuksia oon yrittänyt parantaa koti konstein. En mää tuolla lähe kovin pahaan maastoon edes yrittään. Ainakaan noilla renkailla ja ilman vinssiä.
		 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			mun entinen pallero eteni ihan kiitettävästi 33x13.5 mudzilloilla +koroilla metässä kuvia profiilissa siitä pallerosta 
				__________________ Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Kylkiputkia siinä eilen aloin väsään. Vielä ku kiinnikkeet rakentais niin sais maalata ja heittää paikoilleen. Komeet tulee ku 70mm putkesta tulee   | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			En ole yllä mainittu herra tuntematon, mutta ippe911 vanhasta galleriasta löytyi h**vetin hyvä esimerkkikuva varmasti tukevasta ratkaisusta. http://static.petrisimolin.com/galle...kut.jpg&lite=1 Käytössähän sen näkee miten kestää, jos tuntuu antavan periksi niin voihan noihin hitsaa pari pätkää lattaa lisää nykyisten viereen, silleen I-palkkimaisesti. Onko pulttien ympärillä jotkut holkit että pystyy kiristämään "yheks klöntiks", eli tukevaksi myös päistä? ps. Pajeron rakentelua on kiva seurata, paa lisää kuvia aina kun on kuvattavaa   Viimeksi muokannut jkholma : 24.09.2009 21:41 | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
  riiput joita jopa jatkoin että löysi oikean pituuden pysyviin kesti mulla pajerossa reilu vuoden päivät eikä ne sittenkään pettänyt vaan tuli moottoririkko. Kuva riipuista http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=6040 Melko pelottavan näköiset riiput mutta tosiaan kesti. Ainut ongelma oli pitkillä riipuilla se kun peruutti tai muuten liukui metsässä takaperin ja riippu osui kiveen tms. niin jouset ketuiks aina. | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 33x12.5 bfg mudterrainit on ihan sopivat jos ajaa enemmän tiellä,mudzillat ei ollu niin mukavat ja piti meteliä.. 
				__________________ Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| pätkä pajeron rakentelua | awd | Maasturiprojektit | 22 | 26.11.2013 23:35 | 
| hj-60 soa. yms... rakentelua | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 65 | 21.01.2008 19:10 | 
| L: Mitsu Pajeron takapenkki | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 09.04.2007 07:09 | 
| vuoden 1997 Mitsu Pajeron orgis aluvanteiden.. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.09.2005 16:45 | |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |