![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() ihan sama mitä näihin vanhoin laittaa..kunhan ei mubil1ralli formula..huonoin öljy kaikista,vaikka maksaa itse ostan yleensä mikä nyt on hinta/laatusuhteeltaan hyvä.. 10/40 ym ei kuitenkaan ihan eurol tms muita pakistan öljyä robbarista..teboil on ollu hyvä ja halpa välillä,nyt ostin shellin 5w/40-20e/4l viimeks..ai niin tulipa Nazi sivasta ostettua 11uero 5litraa 10/40 oljua ![]() dieseleissä olen käyttäny delvac 10/30 ostaa 20litran pönikkä halvalla niin vaihtaa muutama kerta jo.. turha niitä kalliita
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin sj410 moottorissa kannattaa käyttää hyvänlaatuista öljyä. Vähintään puolisynteettistä niin voi välttyä siltä surullisen kuuluisalta nokka-akselin kiinnileikkautumiselta
|
|
|||
|
|||
![]()
Juu , mitään halpakuraa ei kannata öljyiksi ostaa
410:n nokka on herkkä leikkaan kiinni , minä laitoin AINA täyssynteettistä öljyä. Sitä menee sinne niin vähän jotta ero euroissa osasynteettiseen on niin pieni mahdollisesti paskasta öljystä seuraavaan moottorivaurioon suhteutettuna . Lootiin en laittas atf:ää ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse ainakin pidän hyvänä öljynä . Suzukissa käytän 5w-40 totalia
|
||||
|
||||
![]()
ihan henkilökohtainen mielipide lähinä..se että vaihdoin 2.5v6 calibrast kerran uuteen kalliin mubil öljyyn niin alko hieman nostajat naputtaa..
ajoin 20kilsaa ja seuraava päivä hain penzoilia niin kone kävi kun kello taas.. sama viskositeetti oli molemmat.sitten kävin haukkumass myyjiä tarvikeliikkeess jolla ei ollu mitään kunnon oljua,se oli syy miks silloin ostin edes sitä.. sen jälkeen aina kaikille manannu että on paskaa oljua.. jos ilmatteeks saan joltain kaverilt joka ottanu duunista niin voin laittaa en muuten osta ikinä nykyää valvoline vr1 racing 20/50 olen käyttäny jos ollu joku turbomoottori mitä olen kyhänny tai joku mistä olen välittäny.. penzoil toinen minkä pidän hyvänä..harva jälleenmyyjä täällä vaan, mutta samahan se useimiten on mitä noihin lykkää
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 19.09.2009 20:45 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä öljy kingcapin jakovaihteistoon ? | kawatus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2010 18:42 |
Mikä aine öljy ja rasvajälkien ulkoiseen putsailuun? | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 24.01.2009 21:59 |
410 Suzukin öljy vuodot? | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.05.2007 21:47 |
Mikä ahdin 3B koneeseen... | mikkoj | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.02.2007 09:04 |
MIkä öljy parasta C4 Corvetteen... | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 31.05.2002 12:07 |