![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Lisään huomenna öljyä, toivotaan että se vaan olis liian rajoilla. Oon tosin käyttänyt Dextron 3 öljyä viime vaihdossa kun 2:sta ei sattunut olemaan, eikai se voi tuota aiheuttaa ? 20tkm myöhemmin ? Olin ymmärtävinäni niistä 440:n kaavioista että se lukko ohjaantuu päälle kun governor pressure on riittävä eli se olis kirroksista riippuvainen, ei mikään ulkoinen solenoidi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
oikea määrä puhdasta öljyä on kuitenkin ehdoton edellytys näissä jotenkin näin kai se nuissakin menee: http://www.autoshop101.com/forms/AT08.pdf voin koittaa tulkita kaavioita jos haluat, paa vaikka mailiin pekka.virtasaari(ät)dnainternet.net
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 18.09.2009 20:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Terve rampe. Mulla hevivani naputteli turpiini lukkoa pois ja päälle aina kun se halusi uuden suodattimen ja öljynvaihdon laatikkoon. Joskus kun yritti vanhoilla ajaa liian kauan n.60tkm nin se saatto kelata kaikki vaihteet ja lukon jo alle 60kmh nopeudessa ja sitte vain hörähteli kun tarjoilin lisää naftoo. Toisinaan mentiin kilometri kaupalla pikkuvaihteilla ja löysäiltiin välillä että sai isompaa pesään. Kiekka mittarin panin juuri sen takia että näkis milloin lukko ei kytkeydy. Kun ei sitä röh röh autossa muuten tienny. ps. välitykset pelaa hienosti. Nyt jaksaa sutia ja ruopia. Poliisit suositteli vaihtaan suvikumit ja ei ole muuta ku 33" niin nyt voi ajaa jo viitosella.
|
|||
|
|||
![]()
Ei auttanut vaikka huuhdoin koko systeemin uusilla öljyillä.
Vanhat oli aika likaisen näköiset, mutta ei kuitenkaan haisseet palaneelta. Onko seuraava vaihe laatikon irroitus vai voisko paikallaan vielä jotain yrittää ? |
|
||||
|
||||
![]()
näissä tais olla joku suodatin, josko sen vaihtais
|
|||
|
|||
![]()
Tässä mallissa taitaa olla vaan joku siivilä mutta ei sen kummempaa suodatinta.
Pitänee aukasta pohja ja tutkia mitä sieltä löytyy. Venttiilipesänkin taitaa saada paikallaan irti. Vähän semmonen kutina on että tuosta ite turbiini on mennyt, niitä ainakin maailmalla ovat joutuneet vaihtamaan. En ole löytöny mistään minkälainen rakenne siinä itse lukossa on, polttaakohan se itsensä heti pilalle kun alkaa luistamaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AUTOMAATIN PAINO | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.09.2009 07:09 |
Automaatin huohotus. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.10.2008 13:52 |
Automaatin pannat | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.05.2006 04:14 |
Automaatin öljyvuoto | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.05.2005 11:46 |
Automaatin "virityksestä"? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.03.2005 22:28 |