![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei ole nappia, D321 on kepissä eli joo se viittais vanhaan 440:een.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
juu vanhempaa sorttia
ite katsoisin ihan ekaks öljyt, lämpimänä, tyhjäkäynnilla, kaikki kepin alueet läpikäytynä sähköllähän tuo taitaa turbiinin lukita, kaivellaas vähän arkistoja... palaaks muuten kojelaudassa D asentotunnistin, ja toimiiko nopeusmittari pykimättä ?
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 18.09.2009 19:58 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Löysin manuaalit automaateille -84 (440) ja -92 (442) mutta ne on enemmänkin purku/kasaus ohjeita, ei itse toiminnasta selitystä. Tai sitten en vaan ymmärrä.
Joo eli D näkyy taulussa ja nopeusmittari toimii pykimättä Viimeksi muokannut Rampe : 18.09.2009 20:04 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
joo, jotenkinhan se turbiinilukon kytkeytyminen on ehdollistettu
vaihde 4 nopeus tai kardaaninkierrosluku jotain kun nää ehdot on ok, tarjonnee joku solenoidi itsensä kautta paineen johonkin onks kaikki sulakkeet, releet ja liitokset ok ? kaivellaan lisää, oliks laatikoita viel joku 441 mallikin ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Lisään huomenna öljyä, toivotaan että se vaan olis liian rajoilla. Oon tosin käyttänyt Dextron 3 öljyä viime vaihdossa kun 2:sta ei sattunut olemaan, eikai se voi tuota aiheuttaa ? 20tkm myöhemmin ?
Olin ymmärtävinäni niistä 440:n kaavioista että se lukko ohjaantuu päälle kun governor pressure on riittävä eli se olis kirroksista riippuvainen, ei mikään ulkoinen solenoidi. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
oikea määrä puhdasta öljyä on kuitenkin ehdoton edellytys näissä jotenkin näin kai se nuissakin menee: http://www.autoshop101.com/forms/AT08.pdf voin koittaa tulkita kaavioita jos haluat, paa vaikka mailiin pekka.virtasaari(ät)dnainternet.net
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 18.09.2009 20:52 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Terve rampe. Mulla hevivani naputteli turpiini lukkoa pois ja päälle aina kun se halusi uuden suodattimen ja öljynvaihdon laatikkoon. Joskus kun yritti vanhoilla ajaa liian kauan n.60tkm nin se saatto kelata kaikki vaihteet ja lukon jo alle 60kmh nopeudessa ja sitte vain hörähteli kun tarjoilin lisää naftoo. Toisinaan mentiin kilometri kaupalla pikkuvaihteilla ja löysäiltiin välillä että sai isompaa pesään. Kiekka mittarin panin juuri sen takia että näkis milloin lukko ei kytkeydy. Kun ei sitä röh röh autossa muuten tienny. ps. välitykset pelaa hienosti. Nyt jaksaa sutia ja ruopia. Poliisit suositteli vaihtaan suvikumit ja ei ole muuta ku 33" niin nyt voi ajaa jo viitosella.
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AUTOMAATIN PAINO | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.09.2009 07:09 |
Automaatin huohotus. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.10.2008 13:52 |
Automaatin pannat | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.05.2006 04:14 |
Automaatin öljyvuoto | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.05.2005 11:46 |
Automaatin "virityksestä"? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.03.2005 22:28 |