![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#226
|
||||
|
||||
![]()
No hyvinhän se pysyi paikallaan vaikka kuinka yritti painovoimalla sitä pois viskoa.
![]() |
#227
|
||||
|
||||
![]()
Teillä ei toimi tossa videossa etuveto lainkaan???
|
#228
|
||||
|
||||
![]()
rupes hiukan lapsettaa niin pakko oli kikkailla vähän
![]() en ois uskaltanu ajaa sen kanssa ![]() |
#229
|
||||
|
||||
![]()
Höh....eikä vieläkään tunnu menevän kunnolla rajoittajaa vasten
![]() ![]() ![]() |
#230
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
. . . ....... toisaalta jos kuvattais samantyylinen video huomenna Rolling Jeepistä, ku tää: http://www.youtube.com/watch?v=2A0bvdEWoVs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#231
|
||||
|
||||
![]()
No tuota, ei siitä tunnu löytyvän rajotinta...
![]()
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#232
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
JUUUU!! Tollasta videoo huomen kehii ![]() |
#233
|
||||
|
||||
![]()
ihan mielenkiinnosta kyselen että mikä on vanteen leveys/ET topicin jepuliksessa?helpottas omaan vanteiden pohdiskelua.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#234
|
||||
|
||||
![]()
Jos en väärin muista, niin vanteet on 8" + beadlock. Mut ET pitäis mittaa, ku noi on muistaakseni Taren tekemät.
|
#235
|
||||
|
||||
![]()
nää levittää aika ulos kun auton leveys on 194cm
|
#236
|
||||
|
||||
![]()
mulla olis 33/12.5 kumit tulossa ja 10 leveetähän se kaipaisi mutta et-44 mietityttää,tuleeko jo hurjana ulos?
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#237
|
||||
|
||||
![]()
Tulee. ei riitä 60mm levitys peittämään kulutuspintaa.
|
#238
|
||||
|
||||
![]()
alkuperäinen levike+60mm vai ilman alkuperäisiä+60mm
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#239
|
||||
|
||||
![]()
mulla 13.5 levee tsl. takana 9 senttiä ja edessä12 tulee ulos ilman orkkis levikettä. vanne 8 plus bedlock. et pitäs mitata.
|
#240
|
||||
|
||||
![]()
Alkuperäinen +60mm ei riitä. Jostain syystä Suomesta ei tunnu yhdeltäkään kauppiaalta löytyvän sopivammalla back spacella olevampia vanteita. Tuolla on jotain kuvia tollaisilla vanteilla varustetusta autosta:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29897 |
#241
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#242
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei ehkä vakio korisessa, mutta onneks miulla on rälläkkä ja hitsauskone käytettävissä ni ei tarvii tehä autoa sellaiseksi ku netissä kerrotaan vaan voi tehdä ihan omanlaisia virheitä. Joku -20 ET taitais olla sopiva tossa kymppituuman vanteessa. Täytyy kertoa sitte kun saan uudet vanteet alle. Jos auto on leimattu 13,5" leveille kumeille ni kasituumainen ei taida riittää?? Ootko mitannut todellista eroa renkaan leveydessä käytettäessä 8" tai 10" vannetta? Mie en ole. |
#243
|
||||
|
||||
![]()
No juu, ei tartte tehdä niinkuin netissä sanotaan ei. Mutta mulla ainakin ne paikat mihin rengas ekana ottaisi kiinni on joko jousitolppa tai se ilmasuodatinkotelon/ akkukotelon reuna, minkä toki saa leikattua veke (sen olenkin tekemässä, kunhan vaan ehtii ja jaksaa). Jousitolppaa on vaikeampi siirtää. Ei ainakaan 35"/ 12.50" renkailla voisi yhtään ottaa enää rengasta sisemmäs tai olisi sisäänjoustoissa koko ajan tolpassa kiinni.
En ole minäkään mitannut eroa 10" ja 8" vanteiden välillä renkaan leveydessä, mutta 35" kumilla ei varmaan kovin paljoa? |
#244
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#245
|
||||
|
||||
![]()
tähän ei ainakaan mahdu 35" millään ja on 4,5" korotusta
33 boggereillakin joutu rajoittaa sisään joustoa edessä 10cm ennen seuraavia ajoja panhardin kiinnikekin täytyy tehdä uusiksi tai ainakin vahvistaa ja laatikon kannatin pitäis tehdä myös jytkympi sekä tää tehdä loppuun ps. löytyykö palstalaisista sinkitsijöitä? ![]() Viimeksi muokannut tare : 25.09.2009 19:19 |
#246
|
||||
|
||||
![]()
onko toi tehty jostain asuntovaunun rungosta? meneekö ihan muutoskatsastuksella?
|
#247
|
||||
|
||||
![]()
Samaa kattelin, oma rojekti on jäissä, kun kantavuutta ei vaununrungolla ole kuin 1400kg.
Renkaiden muutos isommiksi (nykyiset 13") ei kuulemma auta.. ![]() Vai onko toi sellanen valmiina saatava runko? Tollanen: ![]() e. Tare kerkes vastaan, enneku löysin kuvan Viimeksi muokannut SamiN : 25.09.2009 20:55 |
#248
|
||||
|
||||
![]()
tää on tehty metritavarasta ja 3500kg konaispainolla
akseleista ja vetopäästä yhteensopivuus todistus ja aisoista kanssa todistus niin eipä se muuta tarvi kuin materiaalia ja aikaa ![]() renkaiden Li luokka vähintään 102 eli 850kg ja kun 4*850 = 3400kg niin nopeusluokan takia annetaan 4% armoa 3400 + 4% = 3536kg niin riittää kantavuus normaalissa 185r 14c renkaassa |
#249
|
||||
|
||||
![]()
tää on irto aisoilla kun tolla mallilla ei saanut tarpeeksi pituutta,
että mahtuu dodgekin kyytiin |
#250
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Valehteleeko minun silmät, vai onko toi panhardin korinpuolen kiinnike ihan julmetun pitkä? Eikös tuo kannata pitää mahd. lyhyenä ettei murru? Akselissahan on helppo siirtää kiinike sinne yläpuolelle tarvittaessa. Käytännössä sisäänjoustoa joutuu rajoittamaan lähes yhtä paljon kuin korottaa autoa ainakin XJ:ssä, jotta alusta toimii oikein. Tietysti olisi mukava pitää mahd. paljon sisäänjoutoa käytössä ja pidänkin, mutta sitä rajoittaa myös iskarit - nytkin iskarit jo lähes pohjaa kun on keula ihan kasassa. Se mitä olen tutkinut riittävän pitkällä iskulla olevia eri iskareita, niin ei oikein löydy miltään valmistajalta sopivia että voisi sisäänjouston rajoitusta vähentää. Coil- overit saattaisi toimia mutta vaatisi jo isompia muutoksia silloin. Mulla on 35" kumeilla ne vakiopaikat mihin ottaa kiinni, eli edessä etunurkat sekä jousitolpat tietyissä etuakselin asennoissa. Renkaat tappiin käännettynä on muutamia kohtia jossa tilaa saisi olla enemmänkin, mutta ei varsinaisesti ole kuitenkaan haitannut mitään. En näe ainakaan omassa autossani mitään tarvetta muokata etulattiaa, koska rengas ei yksinkertaisesti pysty ottamaan sinne kiinni on akseli ja renkaat miten tahansa vinossa. Missä tilanteissa on ottanut sinne kiinni teillä? edit: niin juu, olen kyllä pidentänyt akseliväliä vajaa pari senttiä. Vähän voisi vielä pidentää, kunhan saan muokattua ne etukulmat. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |