![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvän näköisiä osia, näyttäis siltä että metallin muokkaus välineet pysyy käsissä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Edellisessä elämässä olin kyllä levyseppä/koneistaja, mutta nyt ku yritän käydä töissä vaan täälä kotona ni on noi metallihommat aika paljon hankaloitunut, rälläkällä ja kaasupilleillä kun ei ihmeitä saa aikaseks. Esimerkiks noi pohjaanlyöntitötsät on rakenneltu neljästä V:n muotoisesta 3mm-vahvuisesta kappaleesta, jotka oon leikannu rälläkkää, pillejä ja porakonetta käyttäen, sit heftaan ne nippuun ja hion reunat. Eli tuloksena on neljä lähes täysin identisen muotoista käikälettä. Tosi hidasta, mutta toisinaan palkitsevaa=)
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos et oo tota jo tinannut kiinni niin käännä toi ulommainen puskuriputken pidike toisinpäin, niin että sakkeli on puskuriputken yläpuolella.
Ei raavi niin kovin sakkeli kiinni maahan/kiviin ja siitä sakkelisa on helvetin hyvä liftailla tunkilla. [img]http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=34123[/img] |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Pitkään oon ollu jo miltei varma, että kopasta ja akseleista tulee täysin valkoiset ja kaaret, runko tukivarret saranat, puskurit yms. olis mustat. Mutta viikonloppuna löysin isoveljen vanhan Nikko BJ:n ja nyt en o enää yhtään varma minkä värinen siitä tulee???
|
|
||||
|
||||
![]() Tökkii
Huh huh! Mistähän tähänki rojektiin (rakentelijaan) löytys virtaa. Hallille ku kävelee ja kattelee happamia tuulilasin kehyksiä, polttoaine tankkia ja lattialla lojuvia sähköjä.... pitkä huokaus ja sisälle lämpimään takas.
|
|
||||
|
||||
![]() labs4x4....
...Jälleen myynti on cross4wd:llä.Niitä varsia vaan tais olla 4:llä erilaisella taivutuksella,0,5" välein.
...Asiallinen prokkis sul meneillään...... |