![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Juu, Rough Country hilut on edessä kiinni ja taakse (pultit sen verran kiinni että pakko vetää ne rälläkällä poikki) täytyy varmaan koittaa sitä kuormajousien poisottamista. On se edestä edelleen jäykkä mutta silti parempi mitä se oli. Sais olla kyllä vieläkin pehmeämpi mutta nyt tuon kanssa sentään pystyy elämään.
Takimmainen kardaaninivel tosiaan sanoi sopimuksen irti ennen jousien vaihtoa. Muutaman kilometrin täristi penteleesti kunnes petti. Syy siihen oli se että entinen omistaja oli päättänyt hitsata laipan muutaman millin hitsimällillä kiinni niistä kahdesta pultinreiästä mistä jako ei ollut mennyt kohdalleen! Näin se homma hoidetaan loppuun ![]() Lainaus:
Camo-maalaus on kyllä poltellut kovasti mielessä mutta haluaisin sen sitten mahdollisimman aidon näköiseksi. Maalin ei tietenkään tarvitse olla sitä armeijan "erikoismaalia" mikä maksaa maltaita mutta jos kuviot ja sävyt olisi oikein.Alkoi aamukäynnistys olemaan sellanen että arvelin olevan hehkujen vaihtoaika. Tuntui että käy kahdella ja puoli parkkipaikkaa sinisen savun peitossa. Nyt sitten raapasin vanhat irti, laitoin uudet tilalle ja siinä sitten huomasin että kaksi tulppaa (2 & 3 pyttyjen) oli puolivälistä öljystä märkiä. Mistäs tuonne öljyä pääsee? Ei tule itelle muuta mieleen kuin venttiilinvarrenkumit... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=173447
Kai ne kumitkin vois vaihtaa kun Pain Hill Garagella on muistaakseni siihen kunnon työkalukin... Ja jos ei oo ni tehään uus, prkl.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Sama savutus ja kahdella käyminen jatkuu vaikka on 4 x uusia Boschin tulppia paikallaan. Millaisia oireita moottori päästelee jos kansi on haljennut? Mitä olen ymmärtänyt niin ei ole harvinaista näissä koneissa
![]() OT: Ja ihme kyllä taas kesti rotjake vaikka piti käydä hyppyyttämässä autoa OffRoad-Pelastusreissulla (AteV8 voi kertoa siitä lisää ) Tahtoo ainakin vielä kuskilta loppua usko ennen autoa kun maasto-ominaisuuksista puhutaan
Viimeksi muokannut Alaric : 17.09.2009 21:15 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mites rojekti etenee, vai eteneekö ollenkaan? Suuttimethan näissä toisinaan menee. huoltaminen jokseenkin kallista, mut kannattavaa.
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Haloooo, Alaric! Laita kuvia!
![]() On meinaan Hiluxi vähän palasina.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kohta haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
![]() Siinä muutama, kohta muutama lisää... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Toyota Hilux 4x4 -92 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 26.05.2009 15:24 |
| M: Toyota Hilux 2.2d -81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.04.2008 14:43 | |
| M: toyota hilux 4x4 | hilu-xmän | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 22.03.2007 06:11 |
| m: toyota hilux 4x4 dsl 90 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 26.07.2006 16:22 | |
| O: Toyota hilux 4x4 | O/M/V Muut | 0 | 28.11.2003 00:15 | |