Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 07.09.2009, 11:17
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Kiitokset kaikille osallistujoille oikein mukavasta reissusta! Meiltä nyt jäi ne vesiputoukset näkemättä kun piti siirrellä tavaraa autosta toiseen, mutta ehtiihän nuita kattelemaan vielä...Bertta saatiin koeponnistettuu, alusta kesti ja toimi niinku pitääki. Seuraavaks kerraks ehtii varmaan jo suunnitella jonkinlaiset maastorenkaatkin alle ja vähintäänki vinssiin kunnollinen naru, jos ei sitten jaksa jo hytikkavinssiä pakertaa suoraan keulille.

Meilläkään ei oo kamerassa kun muutama hupsu kuvatus, mut laitellaan esille jahka ehtii suolistamaan ne pihalle.

Tässähän olis hyvää syksyä tosiaan jälellä vielä uutta keikkaa varten. Siirtys vaikka ajoalueille perjantaina iltapuolella, niin jäis lauantai kokonaan aikaa harrastamiseen?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
venäjän reissu? Hartzaq Tapahtumat 22 16.07.2009 21:04
Kyytiä tarjolla reissu käyty Rak O/M/V Muut 0 10.05.2007 07:12
Puolalaisten reissu Suomeen Tammikuussa Killman Tapahtumat 5 16.11.2006 18:25
mukavin reissu Chit-Chat 21 08.03.2005 23:35
USA Reissu Yleiset 5 13.03.2003 15:06


Sivu luotu: 01:24 (GMT +2).