![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kaikille osallistujoille oikein mukavasta reissusta! Meiltä nyt jäi ne vesiputoukset näkemättä kun piti siirrellä tavaraa autosta toiseen, mutta ehtiihän nuita kattelemaan vielä...Bertta saatiin koeponnistettuu, alusta kesti ja toimi niinku pitääki. Seuraavaks kerraks ehtii varmaan jo suunnitella jonkinlaiset maastorenkaatkin alle ja vähintäänki vinssiin kunnollinen naru, jos ei sitten jaksa jo hytikkavinssiä pakertaa suoraan keulille.
Meilläkään ei oo kamerassa kun muutama hupsu kuvatus, mut laitellaan esille jahka ehtii suolistamaan ne pihalle. Tässähän olis hyvää syksyä tosiaan jälellä vielä uutta keikkaa varten. Siirtys vaikka ajoalueille perjantaina iltapuolella, niin jäis lauantai kokonaan aikaa harrastamiseen? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| venäjän reissu? | Hartzaq | Tapahtumat | 22 | 16.07.2009 21:04 |
| Kyytiä tarjolla reissu käyty | Rak | O/M/V Muut | 0 | 10.05.2007 07:12 |
| Puolalaisten reissu Suomeen Tammikuussa | Killman | Tapahtumat | 5 | 16.11.2006 18:25 |
| mukavin reissu | Chit-Chat | 21 | 08.03.2005 23:35 | |
| USA Reissu | Yleiset | 5 | 13.03.2003 15:06 | |