![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus AKEn sivuita Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Vai pitääkö ottaa käyttöön katsastusvarret ja ajovarret? Kyseessä ei kuitenkaan ole ohjauksen osista, niiden hitsaaminen on kiellettyä...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Taikka tilata joltakin tehtaalta lujuuslaskelmin. |
|
||||
|
||||
![]()
jämsässä kysyin tuota kulmaraudan hitsausta nivan tukiivarsiin , näytin hitsiluokka paperit ja sanoin mitä meinasin , leimasetä olisi hyväksynyt jos olisin näyttänyt materiaalitodistuksen alkup tukivarren materiaalista ja käyttämsätäni lisäaineesta.... hitsilangan osalta helppoa mutta se tukivarsi!!! itte luovutin ja hommasin toiset tukivarret leimakäyttöön ja vahvistin toiset, nivaan käy muistaakkeni takapotkuladan tukivarret joten niitä löytyy käytettynä helposti, ja jos keksit toimittajan niin venäjältä saa jollain 40-60€ kaikki 5 tankoa puslineen
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kiinnostaa vielä näitten CUPkatsastus setien linja omavalmisteosiin, eli kelpaavatko takapään itse tehdyt osat? Lisäys Lierolle: Olen itse hakenut nykyisin osat venäjältä, eli jos on jotain tarvetta niin mahdollisuuksien mukaan tuodaan... Viimeksi muokannut Patu925 : 21.08.2009 18:47 Perustelu: Lisää juttua |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä noita takatukivarsia on vahvistettu ihan luvan kanssa. Hitsaa kulmaraudat tukivarsiin ja tekee siististi, niin tuskin leimasetä niihin puuttuu. Ottaa mukaan yhden vääntyneen tukivarren. http://www.ladakerho.fi/ladaboard/vi...arsien#p117466
|
|||
|
|||
![]()
Nyt olen keskustellut usean tahon kanssa ko. asiasta ja päädyin paikallisen katsastuskonttorin tulkinnan kanssa samoille linjoille tämän ajoneuvon suhteen eli käytän jatkossakin alkuperäisiä tankoja.
Venäjällä tankosarja ei ole niin kallis että niitä ei raahtisi uusia ostaa solmuunmenneitten tilalle ja eipähän tarvitse minkään tahon kanssa riidellä. Ja onpahan jossain kohtaa se sulake jos alkaa tuolla laitteella offia ajamaan ihan tosissaan... |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs jos teet/teetät kaikessa hiljasuudessa vahvat tukivarret (orkkiksen näköset) esim. ainesputkesta, etkä kerro täällä palstalla kenellekkään
![]() Menee läpi myös katsastuksessa. Mihinkään kulmarautahitsauskötöstyksiin tuskin kannattaa sortua. |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan uudessa nivassa tangot näyttäisi olevan paksumpaa putkea kuin vanhassa,seinävahvuudesta en tiedä...niitä vanhoja ohuita tankoja en laittaisi edes mummun pyykkitelineeseen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun en tunne/tiedä asioitten taustoja/taustavaikuttajia jäi pikkuisen sekava maku tästä CUPkisojen sääntötulkinnoista. Kaiketi tämä juttu on viisainta jättää ainakin minun osalta juurikin tähän kohtaan ja jatkaa vanhalla mallilla. Ja siirtyä kuunteluoppilaaksi. Luulen että kaikille koukeroille löytyy jossain vaiheessa looginen selitys. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuvan muokkausta | Tomppa82 | Chit-Chat | 38 | 06.09.2012 20:33 |
Nivan rakentelua | La tuskaa | Maasturiprojektit | 13 | 30.08.2008 21:29 |
Nivan renkaita | jiihaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2006 19:22 |
O: Nivan takaluukku | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2006 16:51 |
Profiilin muokkausta yms. | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2005 19:38 |