![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 1.Lämpöanturin asennus. 2.Asennusta vaille 3.Vinssin vaihdelaatikkoa piti kääntää, että sai vapauttimen mahtumaan. Kuvassa vielä alkuperäisessä asennossa 4.Puskuri on 3mm Hardox400. Suunnittelin itse alusta loppuun. 5.Vilkut tuli noin.
Viimeksi muokannut J0hannes : 14.08.2009 17:10 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, hianolta näyttää ja etenee hyvää tahtia. seuraavaan lapland trophyyn sitte vai meinaatko suikkaa jo aikasemminki ulkoiluttaa ?
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvän näköistä työtä
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minkälainen mittari tulee vinssin lämpöanturille? Bling bling high-tech.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Vinssin lämpömittari
Näyttölaite ei ole vielä "speksattu", mutta anturi on tällainen aktiivinen puolijohde anturi
http://www.analog.com/static/importe...MP35_36_37.pdf Ehkä vähän turhankin hieno tällaiseen käyttöön. Hyvä ominaisuus on, että tällä saa helposti tarkan ja lineaarisen mittarin. Vinssin näyttöön on tulossa myös virtojen mittaukset (vinssin ottama virta ja laturin varausvirta) ja tietenkin akkujännite. t. Juha . |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Moi.
Minkä vehkeen noi lokarin levikkeet on?
__________________
DADDY´S TOY |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Villi veikkaus, Jeep Wrangler TJ
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on vinssi tuunattu paikalleen ja vähän koeponnistettu samalla.
1. Vinssin asennus alkaa 2. Releet ja bilteman 60Ah akku(Kelvatkoot toistaseks) 3. Pientä vetotestiä sotakoneen kanssa. Olis noussu,mutta suikeli rupes kyntämään pottuvakoo siinä vaikeessa kun sotakone lähti ylämäkeen (Sotakoneella painoa 3850 ja Suikkeli painaa varmaan 1100 kuski kyydissä) 4. 150A Otti ja vielä jakso hyvin. Pitää vielä mitata virranotta stallissa 5. Narukita tuli vähän perseelleen ja hankashan se. Pitää korjata ennen tositoimia. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on vinssi koeponnistettu ja pellin alla tapahtunut kummia...
1.Kitaa viilattu ihan pikkasen vaan. 2.Sytytyssysteemi á la säätäjä_setä 3.Koeveto vinssillä. Hyvin jakso ylämäkeen ja jarrut kiinni. Maksimi virranotto oli semmosta 180A hetkellisesti. Normiveto oli siinä 50 ja 60A välillä. Stallivirtaa ei saany mitattua, kun ei jarrut pitäny riittävästi ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |