![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vaikuttavan näkönen logo konepellissä, en olekkaan ennen huomannu. Hyviä pätkiä. Ooksää muka alkanu kaatumista jännittämään. Veikkaan et se on paskapuhetta... Jaa mut se kaatumatauti onkin vissiin löytäny uuden isännän ainakin raision kilpailun perusteella.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo kaatumatauti tosiaan on tainnu löytää uuden isännän ONNEKSI,enkä minäkään nyt sitä jännittämään oo alkanu mutta ei viittis suotta päiten kaatuilla etenkään ku oltiin vaa yhdellä autolla niin ei olis saatu pystyynkään ja kerkee sitä vielä kaatuileen monet kerrat (;
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään käytiin taas koeajelees ja vinssimeininkejä testailtuuki tuli ja etuvinssi on kyllä hidas mutta hyvin tuntus jaksavan vedellä ,nyt ei vaikuttas olevan oikeen muuta ongelmaa enää kuin ohjaustehostimen ölppien lämpeeminen ja sille ensiavuksi laitoin kupariputkea letkun väliin joskos jäähdyttelis edes vähän...
Ja pari videonpätkää sirpa kuvaili kun ossin kans kurvailtiin missä milloinkin... Pidolla kun yritti niin jäikin v-mäiseen koloon junkaamaan mutta pakko kolmonen pesään ja... http://www.youtube.com/watch?v=ToQ-pTgrrLI Ossi rytyyttää lantikkaa... http://www.youtube.com/watch?v=iQvYitgvR8k Olemattomilta nää kinkamat näyttää videolla tai sitten ne vaan on olemattomii /: http://www.youtube.com/watch?v=3l0C-LgoVFY ei pidä bokkeri vai miks ei nouse no vinssillä meni... http://www.youtube.com/watch?v=61RxYGUq5Ys Bokkeri ei vaan meinaa pitää niin pikkuhappi auttaa... http://www.youtube.com/watch?v=s5JGOTfBpPQ hiukan huutaa ohjaustehostin hoosiannaa väittäisin... http://www.youtube.com/watch?v=8wU0Cidxx7c Huomatkaa muuten mogsun katolla olevat todelliset köyhän miehen ajosillat (; |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuanoi mitäs hyötyä saadaan jakolaatikon hämmentämisestä paineilmalla?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hienostihan se mesen motti laulaa ja Mogsu kulkee. Komeeta videoo.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
videot olis saanu olla pitempiä ;D
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vai pitempiä videoita sais olla ,hieno juttu jos jotakuta on nää meitin rummutus pätkät kiinnostanu (: |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ahsoo! No enpä ole irrallaan tuollaista lootaa ikuna nähny/pidellyt kätösissä.
![]() Eli ilmeisesti toimivan vivuston rakentaminen sangen työlästä ja käyttö hankalaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jotensakin noin juu ,varmaan monella kyllä on ihan vivustoilla ,esim sirpan autossakin on kun sen on ilmeisesti simelius aikanaan tehnyt mutta mielestäni ei kovin käytännöllinen ole...
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
On se nyt kauheeta kuittailua ,no pian pääsee taas rokkari bj.n kimppuun jos siittä tulis edes vähän kevyempi tai sitten ei (:
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
PAKOPUTKESTA TULEVA KANKI PÖKKÄSI TAKAPÄÄN YLÖS KUOPASTA! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niinpä.. Usko siirtää vuoria, sitä pienemmät maansiirtotyöt tekevät varusmiehet! (tai pökkyrämiehet! --> jos vaikka PAULI sattuis lukemaan "siis se jolla EI OLE takapään ohjausta" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pikku pyyntö? Saisko "chekker" ruudut katolle --> voisin laittaa sulle hommista tulemaan sellaisin keltaisen kuvun katolle (olis suåmen eka maastotaxi???) ![]() ![]() ![]() Hyvältä näyttää, kulkukin näyttää maistuvan!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja paulin olen nähnyt mashboxilla ohjaavan takapäätäkin vaikkei ohjausta takana tosiaan olekaan (; Mutta ei minun TLP rakennelmaa voi verratakaan mashboxiin missään suhteessa kun siinä on vain halvat mogin akselien kopiot vai mitä pauli (: Ja mitä taxi hommiin tulee niin eiköhän hj.t kuskaa metsissä ihan riittävästi porukkaa ettei minun enää tarvii... Ja sitten asiaan taas eli tänään vaihdoin moottorin takavinssiin ja nyt kelkkoo taas mutta vähän hitaammaksi tuli kun isomman moottorin laitoin mutta pääasia että jaksaa vetää ja etuvinssin lukitus tappi oli ihan v...una pitäis olla suora mutta tämä oli kyllä jo viistynyt oikeen tunteella eli ei ollu ihme ettei pysyny lukittuna... |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tullu reerailtuu taas...
Etuvinssi vaihtoi vähän paikkaansa sivummaks kun muokattiin lukitus vermettä... täyty siirtää sivumpaan että ilmasylkky ei ottas koneeseen kiinni... ja takaiskarit oli alapäästä hakannu poikittastukiin tai mitkä ne nyt sitten oikeelta nimeltään onkaan... Ja tilalle mogin omat iskarit mutta rungon ulkopuolelle etukenolleen ja tohon tukeen mikä näkyy kuvas otti siis kiinni kun oli iskarit rungon sisäpuolel... Ohjaustehostin vielä reeramati ,minkäs verran painetta muuten hj.n pumppu tekee kun nyt on kaksikin mersun pumppua jo kimahtanut.ensimmäinen oli 120bar ja hajos paris kolmes tunnis ja toinen 95bar ja kesti n.12tuntii ajoa juukassa... eli eikö hj.n simpukka pysty käsittelemään moista painetta vai olisko mersun pumpus litra tuotto niin paljon isompi vai mikähän ne hajottaa? eli aluks öljyt lämpee ja tehostin alkaa huutaa aina vaan enemmän ja enemmän kunnes kaput,kupariputkee välissä jo jäähdyttämässä... |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Lämpeiskö öljyt vaan ylenpalttisen paljon? Voiteleva ominaisuus häviää eikä pysy enää siellä missä pitäs.
Yks vaihtoehto ois myös pumpun joidenkin osien lämpölaajeneminen, eli joku paikka menee ahtaaks, sitä myöten lähtee ns. laakerimuju liikenteeseen tuhoten pumpun totaalisesti. Samainen muju voi jättää varoventiilin jumiin ja yleensä se jää nimenomaan auki. Toisaalta jos varo jumii kiinni, sekin voi tuhota pumpun. Nämä oli vaan villejä arvauksia. Pura joku hajonnu pumppu ja kahtele mitä näkyy.
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mersuhan on höyhenen kevyt ohjailla ja noilla paineilla syntyy myös tuottoakin! Tojo taas on (nimensä mukaisesti) kuin ryhäväläs ja tehostin on melko jäykkä (jossa taas matalat paineet ja tuotot) Summa summarum: Pumppu tuottaa liikaa molempia ja paluulinja ei jaksa "vetää" kunnolla, joten lämmöt nousee ja pumppu alkaa kavitoimaan --> jurisee ja mosahtaa pesästään (jos avaat niin löytyy "harmaita" juovia tai pisteitä painepuolelta!!) Lauhduttamalla helpottaa, mutta tarvii matalampaa painetta... Veikkaisin tollaseen 50-60bar riittävän???
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |