Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.08.2009, 17:49
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Nyt ois aikalailla pelti hommat tehtynä kuskinpuolella, vielä yks kiinnike hitsailla ja laittaa poikittais tuet nii sais kääntää ja alkaa tekeen toista puolta

Onko tuo murikka joku jarru paineen säädin Meni renkaat lukkoon ku otin ton ja jarrurummun välisestä letkusta puristimen irti osaisko joku kertoa mikä sitä vaivaa

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	SDC12324.jpg‎
Views:	539
Size:	89,7 Kt
ID:	6793   Click image for larger version

Name:	SDC12325.jpg‎
Views:	504
Size:	93,5 Kt
ID:	6794   Click image for larger version

Name:	SDC12321.jpg‎
Views:	542
Size:	97,0 Kt
ID:	6795   Click image for larger version

Name:	SDC12323.jpg‎
Views:	517
Size:	88,8 Kt
ID:	6796  
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.08.2009, 17:43
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuoppo Näytä viesti

Onko tuo murikka joku jarru paineen säädin Meni renkaat lukkoon ku otin ton ja jarrurummun välisestä letkusta puristimen irti osaisko joku kertoa mikä sitä vaivaa
Just se. Eiks renkaiden pidäkkin mennä täysillä jarruttaessa lukkoon? Takasten tosin pitäisi mennä tietysti vasta etusten jälkeen, siihen auttaa tuo venttiili.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2009, 10:39
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Kyllähän kierrejousituksen leimaan saa, mutta eipä sinne renkaille oikein lisää tilaa tule ainakaan suoria tukivarsia käyttäen vaikka kierrejouset laittaisitkin.

Kunnolliset vanteet vain niin alkaa jotenkin sopimaan, tai sitten vaikka leveämmät akselit
Eikö noitten tukivarsian pidä olla hyväksytyt eli pitää ottaa jostain toisesta autosta. Missäköhän autossa ois sopivat. Pitäs varmaan käydä konttorilta kysymässä että mitä kaikkea tuo kierrejousitus vaatii

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Just se. Eiks renkaiden pidäkkin mennä täysillä jarruttaessa lukkoon? Takasten tosin pitäisi mennä tietysti vasta etusten jälkeen, siihen auttaa tuo venttiili.
juu en tiedä miten tuo ajossa käytäytyy mutta tällähetkellä se seisoo tallissa ilman koppaa eikä saa liikuteltua mihkään ku taka renkaat on lukossa kyllähän tuo hyvin liikku ennenku otin ton putistimen irti
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.08.2009, 10:58
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Eilen käännettiin suitsa toisinpän nii pääsee jatkamaan hitsailuja. Aika hyvän näkönen tuo helma, tollanen muodoton paskaläjä Joo mutta piti eilen illalla vielä rälläköidä tuo kulma pois ennen ku maltto lähteä kotia
Mutta pitää tästä lähteä hitsaileen että valmistuu edes joskus
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	SDC12356.jpg‎
Views:	507
Size:	95,9 Kt
ID:	6815   Click image for larger version

Name:	SDC12355.jpg‎
Views:	463
Size:	93,3 Kt
ID:	6814   Click image for larger version

Name:	SDC12359.jpg‎
Views:	466
Size:	95,0 Kt
ID:	6816   Click image for larger version

Name:	SDC12361.jpg‎
Views:	442
Size:	93,9 Kt
ID:	6817   Click image for larger version

Name:	SDC12366.jpg‎
Views:	439
Size:	90,5 Kt
ID:	6818  

__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.08.2009, 15:07
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuoppo Näytä viesti
Eikö noitten tukivarsian pidä olla hyväksytyt eli pitää ottaa jostain toisesta autosta. Missäköhän autossa ois sopivat. Pitäs varmaan käydä konttorilta kysymässä että mitä kaikkea tuo kierrejousitus vaatii
Tukivarret ja panhardit täytyy olla tehdasvalmisteiset, mutta kiinnikkeet saa tehdä itse. Ei siinä sen kummempia hommia ole. Itselläni on suzukissa rangen etutukivarret edessä, ja pajeron takatukivarret takana.

Jotku ovat muistaakseni myös saaneet katsastettua offroadtarvikkeen kaupittelemaa kierrejousisarjaa, joka vaikuttaisi kyllä ihan hyvältä vaihtoehdolta jos nyt alkaisin kierrejousitusta suzukiin miettimään...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.08.2009, 17:14
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Kiitoksia Palexille informaatiosta... nyt vasta rupeen vakavissani harkitteen tota kierrejousitusta

Otin tosta taka akselilta tolle "venttiilille" tulevan jarruletkun irti mutta ei ollu vaikutusta. luultavasti toinen jarru sylinteri jumissa, täytyy avata ja kattoo
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.08.2009, 23:03
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Pelti hommia tullu tallilla tehtyä eli taka kaaren ja taka kulman saanu hitsailtua. Alkaa pikkuhiljaa jo näyttämään autolta Seuraavaks pitäs helmapalkkia ja apparin lattia ruveta työstämään
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	SDC12456.jpg‎
Views:	515
Size:	93,1 Kt
ID:	6900   Click image for larger version

Name:	SDC12447.jpg‎
Views:	450
Size:	95,2 Kt
ID:	6899   Click image for larger version

Name:	SDC12461.jpg‎
Views:	439
Size:	91,0 Kt
ID:	6901   Click image for larger version

Name:	SDC12462.jpg‎
Views:	474
Size:	96,5 Kt
ID:	6902   Click image for larger version

Name:	SDC12465.jpg‎
Views:	473
Size:	97,4 Kt
ID:	6903  

__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.08.2009, 23:32
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Veli Pääsi intistä lomille ja ruvettiin hyökättiin sen kanssa rengas ongelman kimppuun. Ensin piti saada kumit pois vanteelta ja lainattiin Mapelta tota naftalla toimivaa rengas konetta eli pullamersua .Nuo vanteet on uaz:n vakio peltivanteet ja niissä oli keskiöt pistehitsattu kiinni ulkokehiin (venäläinen ratkasu)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	SDC12488.jpg‎
Views:	457
Size:	96,6 Kt
ID:	6908   Click image for larger version

Name:	SDC12490.jpg‎
Views:	512
Size:	88,7 Kt
ID:	6909   Click image for larger version

Name:	SDC12471.jpg‎
Views:	491
Size:	96,8 Kt
ID:	6910   Click image for larger version

Name:	SDC12495.jpg‎
Views:	542
Size:	86,0 Kt
ID:	6911  
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.08.2009, 11:49
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Just se. Eiks renkaiden pidäkkin mennä täysillä jarruttaessa lukkoon? Takasten tosin pitäisi mennä tietysti vasta etusten jälkeen, siihen auttaa tuo venttiili.
ai et sitte ku toiselle puolelle ventiiliä tulee paine nii sitte se aukee?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
melkonen kolari? törmäys kirkon kattoon autolla. toyota4x4 Chit-Chat 12 29.01.2009 10:13
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 18:31 (GMT +2).