![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei liity mitenkään tähän mutta mallailtiin aikoinaan noita 35tuumasia myös suvun vanhaan datsuniin..jotenkin ison näköiset kun vertaa noihin korotettuihin vehkeisiin.löytyykö kenelläkään muuten kyseiseen 1500:een ehjiä peltiosia?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä" Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kyllä peltiosia pitäisi löytyä muttei ehkä suomesta.jossain aasian maissa on tarjolla aivan mitä tahansa kun aikansa etsin.jopa täydellisiä lavoja kaikkinen korin osineén.niitten tilailu vain hirvittää sieltä eikä tainnut olla aivan selvyyttäkään niitten lopullisista hinnoista. se olisi niin kaunis peli toi 620malli jos siitä saisi joskus ehostettua alkuperäisen
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vissii vähä kiirusta siellä AKK:lla ku kävin tänään siellä kysymässä, jos ois voinut pakosarjan laippaa polttaa mulle, niin ei uskaltanu luvata mitään, että milloin kerkeää, vissiin eilen alkanut just uus hitsauskurssi ja se toinen opettaja on kesälomalla niin tuo joutuu nyt yksin siellä hoitaa koko hallia.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 04.08.2009 18:52 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
jotain näperrelty taas.autoon oli laitettu 24V:n lisäksi toinenkin laturi pyörimään koneen kylkeen ja niitä 12V:n johtoja risteili sitten ihan jokapaikassa ristiin rastiin.niitä yhtenä iltana napsin poikki prisman muovikassillisen ja toisellekin iltaa hommaa olisi luvassa kun vielä jäi reilu määrä katkaisimineen mille en itse keksinyt mitään käyttöä.samalla otin tietty sen laturinkin poies ja koitin räplätä uutta remmiäkin sitten paikalle.tuli heti jonkin verran selkeämpää joka paikkaan
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
piti moisen hihnan vaihdon takia hihnapyöräkin ottaa irti kun niin nafti oli toi tehostajan remmi ettei sitä saanut vängättyä millään poissa.mitenpä se sisempi sieltä muuten lähtisi.ei tienpäällä mielellään vaihtele laturin remmiä mutta onhan se kyllä niin järeää tekoa että harvoinpa sitä taitaa joutuakaan vaihtamaan. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
sitten auto oli rengashuollossakin ja soviteltiin isompaa rengasta alle maavaran toivossa.muutenkin oli vielä niin citymaasturin oloinen noilla pikkurenkailla.suuri syy oli kiirehtiä isompien renkaitten allelaittamiseen tulevat mittavat peltityöt niin saa mallailtua sisälokarit jne sopivan kokoisiksi.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
| Liian hyvää ollakseen totta. | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2004 09:00 |
| Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
| Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
| Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |