Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2009, 14:47
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Oliskos vetolevy poikki??

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.07.2009, 23:07
peeppi:n Avatar
peeppi peeppi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.04.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 92
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Oliskos vetolevy poikki??
Näkyisiköhän se jos ottaa sen suoja pellin laatikon edestä irti. Voikohan laatikon - momentinmuuntimen - vetolevyn kiinnityksissä olla häikkää. Ei taida näkyä ottamatta laatikkoa irti.

Yhtenä vaihtoehtona tuli itselläkin mieleen, josko startin ratas pääsisi jotenkin kolkottamaan vetolevyyn?? Eikös siellä ole jousi, joka pitää rattaat poissa kehältä??
__________________
Vinssi racing
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.07.2009, 09:17
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Ei näy välttämättä muuten kuin ottamalla laatikko irti, ainakin viimeksi oli keskiö irti ja näkyi vasta kun oli vetolevykin irti (siellä on kuuden pultin alle menevä prikkalevy ja oli sen alta poikki, se on tossa seinällä muistona, saa tulla katsomaan!!)!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.07.2009, 20:59
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Siis murtuma näyttää esim tuollaiselta, näkyy vasta kun on irti ja pesty. Murtuma kulkee tuossa juuri piparkakkuprikan reunoja myöten. Oireesi ovat juuri samat kuin omassanikin oli. Tosin sillä kolkottavalla vetolevyllä ajelin melko pitkään, viimeisenä 2008 Talvieksytyksen, joten ei se ainakaan minulla heti käsiin särkynyt. Niin, ja älä osta tarvike osaa, kokeiltu on!

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.07.2009, 23:37
peeppi:n Avatar
peeppi peeppi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.04.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 92
Perusasetus

Vika löytyi... toivottavasti


Kiitos Jamantille neuvoista.

Irroitin vaihtieiston edestä suoja kilven ja aloitin kokeilemaan sopivaa avainta vetolevyn/turbiinin pulttien kantaan. Meinasi jo alkaa hieman maidot keittämään kun ei tuntunut mikään avain väliltä 13 - 17 mm ja 1/2 - 3/4" ottavan kiinni pultin kantaan.
Kokeilemaan sitten sormin, minkä kokoinen pultti voisi olla... ja mitä mitä , kaikki neljä pulttia pyörivät käsin.

Eli jokainen pultti yksitellen auki ja lukkoliimaa väliin. Nyt kokeillaan ja tutkitaan lisää, jos kolina ei lopu.
__________________
Vinssi racing
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep EGR kaiffari Tekniikka & Jutustelu 17 06.01.2008 13:26
m: Jeep O/M/V Ajoneuvot 8 02.04.2006 01:15
Koliseva Patrolli Toolman Tekniikka & Jutustelu 2 19.02.2005 15:01
M: Jeep Jeep-Ukko O/M/V Muut 3 12.11.2004 10:46
O: Jeep CJ7 imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 22.01.2003 08:46


Sivu luotu: 14:55 (GMT +2).