Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.07.2009, 21:11
Kipinä:n Avatar
Kipinä Kipinä ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 20.08.08
Sijainti: Lappeenranta
Thumbs down

Zed plus kusetus

Eihän kukaan muu oo koskaan erehtyny ostaa jotai chittiii zediltä?
Tuli hätäsee tilattuu yks soittari jossai mielenhäiriössä ja samalla miusta tuli "kanta-asiakas"

Kannattaa silmäillä laskuerittelystä ajanviete saraketta, 12egee kuussa on kuumottava hinta tyhjästä.

Niinpä,ois kannattanu lukee mainostekstari huolella,(ja googlettaa)ennen ostopäätöstä.
Miulle tappiot jäi siedettäviksi (1kpl soittari=24eskoo),mut miunlaisii varmaa on muitakii ja siitähän syntyy hyvä bisnes.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3977837

Koskaa ei oo tällee käyny,ja taas kävi...

Vastaa lainaten
Vanha 08.07.2009, 21:55
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Eipä ole tapana tilata mitään Pelejä/soittareita ym mistään.
kun ne saa niin nätisti omalta koneelta puhelimeen joko Bluetootilla tai kaapelilla

Siellä kyllä lukee tosi tosi pienellä niis mainoksissa että tilaamalla liityt Zediin ym vastaavaan hintaa 9€/kk
tai jotain..
Vanha 09.07.2009, 09:36
k81:n Avatar
k81 k81 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 01.07.07
Sijainti: helsinki, Finland.
Perusasetus

silleen sitä ainakin oppii...
Vastaa lainaten
Vanha 09.07.2009, 13:40
peLoGo:n Avatar
peLoGo peLoGo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.02.08
Sijainti: Vaasa
Perusasetus

Niin hyvin tunnen kännykkäalan ettei tulis mieleenkään tilata mitään lukematta käyttöehtoja ja googlettamatta kokemuksia, taitaa olla 99% nykyisistä soittoäänipuljuista juuri kyseisen kaltaisia kusettajia..
Ja soittoäänet yms. tulee tosiaan piuhalla pc:stä
Vastaa lainaten
Vanha 09.07.2009, 14:16
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peLoGo Näytä viesti
Niin hyvin tunnen kännykkäalan ettei tulis mieleenkään tilata mitään lukematta käyttöehtoja ja googlettamatta kokemuksia, taitaa olla 99% nykyisistä soittoäänipuljuista juuri kyseisen kaltaisia kusettajia..
Ja soittoäänet yms. tulee tosiaan piuhalla pc:stä
By the way...Nykyaikana piuha kii ja soittari koneelta!!
Vastaa lainaten
Vanha 09.07.2009, 16:11
Aktiivijäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k81 Näytä viesti
Niinhän mä sanoin^^
Vastaa lainaten
Vanha 09.07.2009, 18:48
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Niinhän mä sanoin^^
niinpä
Vastaa lainaten
Vanha 09.07.2009, 22:14
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing Näytä viesti
Eipä ole tapana tilata mitään Pelejä/soittareita ym mistään.
kun ne saa niin nätisti omalta koneelta puhelimeen joko Bluetootilla tai kaapelilla
Ei kyllä ymmärrä miten nykyään tuollaiset zedit edes pärjää kun nuo soittarit voi tosiaan itse siirtää. Itse en muista koskaan ostaneeni mitään soittaria.
Vastaa lainaten
Vanha 11.07.2009, 20:47
Kipinä:n Avatar
Kipinä Kipinä ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 20.08.08
Sijainti: Lappeenranta
Perusasetus

Juu,kiitokset vinkeistä.
Jos viel joskus himottaa soittarikikkailu ni käyn hakee semmosen piuhan.
Eiku sehän täs kyrsii ettei oo ite keksiny mokomaa keksintöä
Kyllähän tommonen pelleily pitäs lailla kieltää,kun muksujahan ne koukuttaa eikä vanhemmat hokaa laskua tarkistaa.
Vastaa lainaten
Vanha 12.07.2009, 21:13
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinä Näytä viesti
Juu,kiitokset vinkeistä.
Jos viel joskus himottaa soittarikikkailu ni käyn hakee semmosen piuhan.
Eiku sehän täs kyrsii ettei oo ite keksiny mokomaa keksintöä
Kyllähän tommonen pelleily pitäs lailla kieltää,kun muksujahan ne koukuttaa eikä vanhemmat hokaa laskua tarkistaa.

Kyllä nykyaikana on niin paljon juttuja ollu isoista laskuista et varmaan muistaa jokainen vanhempi laittaa estot tollasiin numeroihin...
Vastaa lainaten
Vanha 14.07.2009, 20:12
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Perusasetus

Kyl noissa kaikissa tollasissa koukutus-palveluissa on mainoksessa mainittu aina se konnankoukku, jos vaan lähinäkö on tarpeeksi hyvä. Ne nimittäin on yllättäen pienimmällä mahdollisella fontilla ja noin sadasosa sekunin näkyvissä telkkarimainoksissakin..
Paree olla nopee lukutaito
Vastaa lainaten
Vanha 14.07.2009, 22:43
RuF:n Avatar
RuF RuF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 04.08.06
Sijainti: Toholampi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k81 Näytä viesti
millä vuosituhannella te elättä? ite ainaki siirrän langattomasti koneelta kännykkään ja toistepäin

Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91
Vastaa lainaten
Vanha 15.07.2009, 08:27
Aktiivijäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RuF Näytä viesti
millä vuosituhannella te elättä? ite ainaki siirrän langattomasti koneelta kännykkään ja toistepäin
Bluetoothilla vai? Se on niii-in hidas.. ja Nuukian PC-Suite ei taida tukea että Wlanilla yhdistäis ittensä luuriin..
Vastaa lainaten
Vanha 16.07.2009, 06:27
RuF:n Avatar
RuF RuF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 04.08.06
Sijainti: Toholampi
Perusasetus

Lainaus:
Bluetoothilla vai? Se on niii-in hidas.. ja Nuukian PC-Suite ei taida tukea että Wlanilla yhdistäis ittensä luuriin..
kyllä sinisethampaat on ollu tähän asti nopein vaihtoehto ainaki meikäläisellä, eikä tartte koneella kököttää ja laittaa niitä tiedostoja, voi vaikka terassilla ottaa kaljaa ja lähettää niitä

Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91
Vastaa lainaten
Vanha 16.07.2009, 08:10
Veteraani+

Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RuF Näytä viesti
kyllä sinisethampaat on ollu tähän asti nopein vaihtoehto ainaki meikäläisellä, eikä tartte koneella kököttää ja laittaa niitä tiedostoja, voi vaikka terassilla ottaa kaljaa ja lähettää niitä
mul on kännykäs sellainen taikanappi,sitä kun painaa niin koko kännykkä tyhjenee ku peräsuoli kankkusessa,....
Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2010, 00:22
TakkuTakiainen
Guest

Perusasetus

ole yhteydess äkuluttajasuojaan voit vielä saada rahasi takaisin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinä Näytä viesti
Eihän kukaan muu oo koskaan erehtyny ostaa jotai chittiii zediltä?
Tuli hätäsee tilattuu yks soittari jossai mielenhäiriössä ja samalla miusta tuli "kanta-asiakas"

Kannattaa silmäillä laskuerittelystä ajanviete saraketta, 12egee kuussa on kuumottava hinta tyhjästä.

Niinpä,ois kannattanu lukee mainostekstari huolella,(ja googlettaa)ennen ostopäätöstä.
Miulle tappiot jäi siedettäviksi (1kpl soittari=24eskoo),mut miunlaisii varmaa on muitakii ja siitähän syntyy hyvä bisnes.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3977837

Koskaa ei oo tällee käyny,ja taas kävi...

---
Törkeä nettihuijaus kännykällä. Sivulla on leikkimielinen OLETKO VAMPPYYRI-testi. Leikillisten rasti-ruutuun-kysymysten jälkeen pyydetään kännykkänumero, johon tekstataan varmistuskoodi. Varmistuskoodi pyydetään syöttämään nettisivulle, jotta näkee testituloxensa. Syöttämisen jälkeen tulee viesti KIITOS TILAUKSESTASI ja kännykkää viesti numerosta 17235 "Kiitos Zed Plus-tilauksestasi". Netissä lukee hyvin pienellä präntillä alhaalla että tilaus on kestotilaus, maksaa 15 euroa kuukaudessa ja 15 euroa on vähimmäislaskutus. Siellä lukee myös pienellä präntillä

"Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta"
!!!
---
tuo oli osa ilmoituksesta jonka tein kuluttajasuojaan tästä putiikista. MINULLA ON KOKEMUSTA NÄISTÄ HUIJAUKSISTA. Sain kerran rahaa takaisin.
Heti nähdessäni tämän tiesin että se on törkein huijaus mitä olen tähän asti nähnyt, ja täyttelin tätä OLETKO VAMPPYYRI testiä varmistaakseni asian. Sitten lähti heti viestitys kuluttajasuojalle.

Prepaid-liittymälläni on vain kymppi eikä sieltä ainakaan heti 15 euroa kadonnut mihinkään (jos katosi, se tulee takaisin vahingonkorvauksena vaikka oikeusteitse, sillä minä en mitään kauppaa tosiaan tehnyt kenenkään kanssa). Lisäksi panin siihen väärän operraattorin

Nykyajan suomessa nämä tyypit kyllä joutuvat vastuuseen teoistaan kun vaan ihmisistä löytyy aktiivisuutta. Viimeksi päädyin vaihtamaan englanninkielisiä maileja jossain hollannissa tai tanskassa majailievien päällikkönilkkien kanssa, ja tulihan ne rahat lopulta takaisin, korkojen kanssa.

Zedin "oletko vamppyyri"-nettitesti on tosiaan törkein mitä olen koskaan nähnyt, tuo "Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruuttamisoikeutta" on härskein juttu koska se oikeus on kaikilla. Alas nämä tyypit ja heti. Hyvä että menin sivulle ja toimin, jonkun pitää näistä ilmoittaa, ja mitä useampi, sitä nopeammin asia etenee, ja kyllä, se etenee vaikka oikeuteen asti jos ei nilkit muuten usko, suomessa on viranomaistahot jotka hoitaa näitä asioita, kunhan kansalaiset pistävät asian alulle.
Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2010, 00:36
TakkuTakiainen
Guest

Perusasetus

textaSIN niille että huijarit game over
tossa on mitä näät ennenkun sulta viedään rahat
http://suomenkovimmatpeelot.angelfir...zedhuijaus.jpg
tuohon kun panet nappia, että haluaat nähdä leikkitestin tuloxesi oletko vamppyyri, seuraavvaxi tulee ruutuun KIITOS TILAUKSESTASI ja "kauppa" on tehty. Tämmöistä porukkaa.

Mä en todellakana edes vaivaudu lähettämään mitään sulje-textaria mihinkään enkä rupea huijarien "asiakaspalvelussa" kuuntelemaan jonotusmusaa, tämmösille ei tarvitse puhua yhtään mitään; selittäkööt syyttäjälle. Ja tää on kirjaimellinen totuus asiassa: selittäkööt syyttäjälle. Mun osuus on tehty kun panin lyhyen asiallisen ilmoituksen viranomaisille kaikkine tärkeine yksityiskohtineen ja mitään turhaa lisäämättä.

Tmmäisten kanssa jos alat säätämään jotain että sulje tilaus, niin voi käydä vaikka niin että sulkemispyynnöstä veloitetaan ja sitten se ei toimi, ja soitappa asiakaspalveluun, siitä veloitetaan ja mikään ei selviä... eijeijei.

Nää ansat on suunniteltu lapsia, teinejä ja lakia tuntemattomia kohtaan. Ei tepsi muhun. Zedin peli on pelattu. GRAU
Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2010, 05:36
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Perusasetus

Voi jeesus tämmöisiä takkuja.
Vanha 07.07.2010, 09:56
TakkuTuomari
Guest

Thumbs down

Tuomion Takku!

angelfire bugaa joten http://www.freewebs.com/takkutakiainen/zedhuijaus.jpg
jälleen yksi lain-rikostus, siis tuossahan ei edes paineta nappia missä tilattaisiin mitään maxullista vaan "haluan nähdä olenko vamppyyri" , eijeijei selittäköön syyttäjälle!
Joo mä olen Tuhon Takku tämmöisille "yrittäjille" joiden innovaatio on teinien viikkorahojen varastaminen!
MUISTAKAA LAPSET ETTÄ TUOMION TAKKU VOI OLLA JUURI TEIDÄNKIN SÄNKYNNE ALLA KUN MENETTE NUKKUMAAN. http://koti.welho.com/asuokas/misc/takunsynnitsma.jpg
Joo sitten nääkin jupit varmaan itkee viskilasin ääressä (kalleinta sorttia) miten pahat kommarit ja viherpiipertäjät kiusaa heidän yrityxiään ollla innovatiivinen ja oma-aloitteinen ja yrittää ja tehdä... juu jost, menkää hirteen saatanat. !!!ägräggägägä
Vastaa lainaten
Vanha 09.07.2010, 13:23
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

"Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain edellyttämää peruutus oikeutta"

Asiaa!!! miksi en itse tuota keksinyt.
Vastaa lainaten
Vanha 21.07.2010, 21:04
kusetettu
Guest

Perusasetus

Joo olin tuossa äsken youtubessa ja siel oli sellanen et milloin kuolet. Seki oli semmone rasti ruutuun homma ja sit piti laittaa puh. numero jne... Sitten tuli puhelimeen viesti että kiitos kestotilauksestasi 15€/kk ja jotain muuta shittiä. Katoin sen jälkeen juutuubista sen mainoksen nii ei siel mitää zedistä lukenu ,tai mitään ostamis hommaa vaan ihan tosi pienellä että 15e/kk et just sen pysty näkemään. En sitä kumminkaa sillon huomannut

Nii voisko joku vastata pian että tuleeko mulle jotain laskua tai joku kestotilaus mitä ei voi perua? Vastasin siihen Zedin viestiin että SULJE kun sieltä tulleessa viestissä sanottiin ,että sen voi sulkea. Eli tuleeko minulle kerran se 15e lasku vai onko se kestotilaus kokonaan lopetettu ,vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta tietäisikö joku?

Kiitos etukäteen!
Vastaa lainaten
Vanha 22.07.2010, 08:25
Aktiivijäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kusetettu Näytä viesti
Joo olin tuossa äsken youtubessa ja siel oli sellanen et milloin kuolet. Seki oli semmone rasti ruutuun homma ja sit piti laittaa puh. numero jne... Sitten tuli puhelimeen viesti että kiitos kestotilauksestasi 15€/kk ja jotain muuta shittiä. Katoin sen jälkeen juutuubista sen mainoksen nii ei siel mitää zedistä lukenu ,tai mitään ostamis hommaa vaan ihan tosi pienellä että 15e/kk et just sen pysty näkemään. En sitä kumminkaa sillon huomannut

Nii voisko joku vastata pian että tuleeko mulle jotain laskua tai joku kestotilaus mitä ei voi perua? Vastasin siihen Zedin viestiin että SULJE kun sieltä tulleessa viestissä sanottiin ,että sen voi sulkea. Eli tuleeko minulle kerran se 15e lasku vai onko se kestotilaus kokonaan lopetettu ,vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta tietäisikö joku?

Kiitos etukäteen!
Kuka helvetti antaa kännykkänumeronsa jollekki internetin mainokselle? Ei Jeesus..

Eiköhän Zedin palvelut lopu Zedin ohjeiden mukaan, laskuttavat sulta ainakin tuon 15€ + mahdolliset "piilokulut" esim. Sulje viestistä, noh ehkä oppii olemaan jakamatta sitä numeroa kaikkiin bannereihin..
Vastaa lainaten
Vanha 22.07.2010, 09:23
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Mut jos haluu tietää

Asiaa...mutta miksi en mie tuota keksinyt taas olisi 15 egee taskussa
Vastaa lainaten
Vanha 22.07.2010, 09:35
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kusetettu Näytä viesti

Kiitos etukäteen!
Onpa jännä homma jos tuollalailla saavat veloittaa kun laittaa vaan numeron johonkin kenttään.

Nyt kaikki näppäilemään "kavereiden" numeroita ko. paikkaan
Vanha 22.07.2010, 16:15
Kusetettu
Guest

Perusasetus

Juu kyllä tästä opittiin. Mitä ihmettä omassa päässäki liikku ku laitoin numeron johonki banneriin, mut on se kyl törkeää kun missään siellä ei lukenut zedistä mitään tai mitään tilaus hommaa. Sitten puhelimeen tuli viesti, että kiitos liittymisestä zed clubiin! Maksaa 15e/ kk, ei perumisoikeutta jne... Eri asia jos vaikka telkkarista tulis joku mainos, että tilaa soittoääni ja samalla liityt zed clubiin, mut niinku jo sanoin nii ei siel lukenu zedistä mittää.

Perseestä tommoset menis kunnolla nuo töihi, eikä pöllis toisten rahoja kusettamalla.http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon8.gif

Joo tiedän olin ite tyhmä ja tyhmyydestä sakotettaan, mut kyl opittiin, vaikka ei ole kyl ennenkää ollu tapana klikkailla niihi nettimainoksiin. http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon11.gif
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pyhiinvaellus - suuri kusetus? Kruuse Chit-Chat 10 07.12.2008 13:46
Kunnon kusetus autokaupassa TML Chit-Chat 32 28.11.2007 10:40
Viikon kusetus Superlite 27 Chit-Chat 51 20.08.2007 13:32
kusetus leivos Cooking & Food 2 02.09.2003 09:59

Sivu luotu: 12:19 (GMT +2).