Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 08.07.2009, 12:56
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing Näytä viesti
Melkein suosittelisin et jos peukalo ei ole keskellä kämmentä niin kannattaa kuskata sinne laatikkoon. tai ainakin ottaa öljyt pois ja irrottaa se laatikon "oljypohja" ni se kertoo jo paljon, jos siellä on metalli mujua/paloja niin todennäköisesti jostain rattaasta on osat karannut, jonka vuoksi rahisee..

Tuossa mallissa on jo se vahvempi "Canterin" laatikko, jossa ei ole enää sellaista avattavaa öljypohjaa.
Ainoa konsti on laskea öljyt pois tyhjennysropusta ja tutkia öljyn koostumusta ja pohjaropun magneettiin tarttuneita metallinpalasia.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Pajeron takalyhdyt harriL200 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.04.2007 19:46
O:Pajeron 2,5 TD kone -71 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.03.2007 20:37
O: pajeron etu jarrukilpi jamppa.w O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.03.2007 16:23
O:Pajeron kansi Mutikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.12.2006 21:35
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 03:58 (GMT +2).