![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nostetaanpa vanhaa topicia niin ei tarvitse uutta tehdä... Itellä on käynyt mielessä tuupata kierrejouset lässähtäneisen jousipakkojen avuksi ja hommata pidemmät iskarit. Nyt mietityttää vain tuo etupään toteutus, koska kuskin puolella tulee ahdasta jos kierteet laittaa lehtipakan ja rungon väliin (ohjausvarsi jää aika pahasti eteen). Mitenkä olette toteuttanut tuon etupään? Minkä vehkeen jousilla? KUVIA? Takapää varmaan paras toteuttaa yhdellä jousella keskelle, eli toinen jousilautanen perän päälle ja toinen rungon poikkipalkkiin? Tuohan kelpaa katsastusmiehellekkin? Iskarit on ollu myös mietinnän alla... HJ:n iskarit on pidemmät ja taitaa passata aika kivuttomasti paikalleen. Juttua on ollut myös A Omegan takaiskareista taakse, mutta niiden vaimennusteho mietityttää painavemmassa maastoautossa. Kiitokset jo etukäteen vastanneille! Edit: hakutoiminto on koluttu jo ihan loppuun illan pimeitä tunteina ja vanhat linkit ei toimi...
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan Viimeksi muokannut Jopo_ : 04.07.2009 19:05 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo kuveja mutta eteen laitettiin LJ:n jakarit ja rangen jouset. Jousikupit tilattiin Offroadtarvikkeelta. Hysteeriohjausvarretkin sinne tungettiin. Hysteerit nostaa kivasti raidetankoja joten akseliputkeen on helppo hitsata ns kivunottotutka ennenkuin kannot pamahtaa raidetankoihin.
Taakse tulee 4runnerin nelilinkki. Akselimassa on runnerissa sama kuin extrakäppi hilussa vm. 1987 eli 1460 kg Ja jousina toimii 4runnerin vieterit. Akselit meillon kylläkin HJ61 mallista joten on vähän enemmän tilaa asennelle kilkkeitä kiinni. Ylimääräisenä meiltä löytyy tyhjä LJ:n banjo jos siihen saa mahdollisesti noita hilun akselikilkkeitä kiinni.... Sitten hakee vaan jakarit jostain.. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jos iskareita meinaat niin unohda omegat sun muut siviilivehkeet. esim. racers place myy ranchoja ja mikähän se oli joku 4x4parts myy jotakin muuta merkkiä, hinnat tais olla suunnilleen samat. kun luet katalogit huolella niin sieltä voit valita iskarit mieleisillä päillä ja iskunpituuksilla.
mulle tuli juuri äskettäin yhteen ln 110 etupään jäykistysrosessiin ranchot a' 58e, hinta ei todellakaan paha kun saa juuri sellaset mitkä soveltuu omaan käyttötarkoitukseen parhaiten. ja on vuosien saatossa varsin toimivaksi havaittu, vaimennus hiukan erilaista kuin jonkun siviilivehkeen jonka kokonaismassa on sama kuin maasturin keulan paino!! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jos lisä vieteriä meinaat laittaa ni kannattaa ottaa lattaa sitten hiukan pois,jos niillä meinaat koro horoa hakea?Ittellä on vanhan omistajan toimesta hj-60:ses täydet pakat ja sitten vielä ladan kierrejouset välis (ei ihan täys mittaset mut kuitenkin) ni alusta joustaa sen verran mitä kumit antaa peräks
![]()
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
#5
|
|||
|
|||
![]() hj 60
hoojiin ainaki on e30 bemarin takajouset aika käypäset lisäkierteet..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:jäykkä akseli hiluskin osaa | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 25.07.2007 23:00 |
Jäykkä etuakseli Runneriin? | -Jussi- | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.01.2006 22:45 |
renkku keula hiluun jäykkä akseli ja välitykset ?? | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 25.11.2005 12:56 |
jäykkä akseli hilun ulosotto? | psychobilly | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.10.2005 23:42 |
Jäykkä kaasupoljin. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 07.10.2002 10:30 |