![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Niinisalossa tuli vastaan vaalean ruskea vai oliko vaalean harmaa mustilla ovilla oleva HJ
|
||||
|
||||
|
Tämän viikonaikaan ponkattu Viipo rantakylä/utra asteilla, Lieksassa elämää korkeempi soattu bussi ja tarinoitu myös, samoin Lieksassa toinen kattovalollinen bussi ja muutakin ihmettä on tullu matkalla vastaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo tuo elämää korkeampi HJ on minun. Ja se toinen oli yhden tutun mutta se ei taida pyöriä täällä palstalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Bongasin mattamustan soa hj:n korson grillillä, oli ainakin korkee!
Kenen lie? ehti lähtee kun odotin safkoja poloisella |
|
|
||||
|
||||
Bongattu...Liekö palstalaisia?? Kumpikaan ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Taitaa oikea palsta näille olla tuolla:
http://www.sihteeriopisto.fi/ Eikä nyt herneitä nenuun kellekkään!!
|
||||
|
||||
|
En usko että on
Huom, palstan naiset ovat huomattavasti paremman näkösiä, eikä palstalaisten autot kiillä ![]() |
|
|
||||
|
||||
Palstalaisia
Nähneenä, voin kertoa vilpittömän mielipiteeteeni, kumpikaan ei ole palstalaisia...!!!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Viimeksi muokannut Viipo : 28.06.2009 22:26 |
|
|
||||
|
||||
|
eilen illalla (28.6) kaks läjää bongattu Vihannintiellä Kopsassa. punanen ja musta, älyttömän kuppasia, oli valoa katolla ja isoja rattaita sunmuuta. kuka tunnustaa?!
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja panzer Taitaa oikea palsta näille olla tuolla: http://www.sihteeriopisto.fi/ Eikä nyt herneitä nenuun kellekkään!! ![]() Sitäpaitsi keskustelupalsta löytyy www.sihteeriopisto.net :P Viimeksi muokannut Viipo : 28.06.2009 23:26 En minä näistä mitään tiedä!! On se hyvä että joku tietää! ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ak ja mj todennäkösesti matkalla kittilään |
|
|
||||
|
||||
|
Joo nippan tuli lipan kohdalla vastaan. Saman lj:n bongannu pari kertaa. Tänään tuli sit vastaa tumma hiluxsi isoilla renkailla. oli lava kaarta ja taisi olla vinssikin keulilla. Siis savonlinnassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Da da.. se olia sitten sinä... jonkun kerran nähny kans kerdellä pyörimässä siut sillä... ööh... no merkkiä en ny mene sanomaan... rouhia peli jokatappauksessa. juu sen hilu-x än oon itekkii pari kertaa nähny savonlinnassa, takalasissa se toyota devil tarra?
|
||||
|
||||
|
vissii eksyksissä ku U-kännöksiä harrastelivat =)
|
|
|
|||
|
|||
|
Sunnuntaina bongattu Punkalaitumella mattapunanen patrolli
|
|
|
||||
|
||||
|
Nämä autot oli varmasti nähty?! Eksyksissä oltiin.. Eikä ne nyt niin kuppasia ole!!
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvinkäällä bongattu tumma avo-suzuki, pitkän mallinen. 33 renkaat ja korotusta näytti olevan. Kolmipuola aluvanteet. Ja välillä hämeenlinna-forssa meidät ohitti ransportteri missä offipalsta tarra takalasissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lauantaina savonlinnassa iltapäivästä tuli vastaan vaanleenruskea LJ... oisko ollu seitenkymppinen, vissiä keulilla, isommat renkaat ja korotusta... ja vähän myöhemmin joku tumma lavapaku rouheella pystypukella ja offipalsta tarra mummonkaatoraudasssa!
|
||||
|
||||
|
taisi mahdollisesti olla minä suizalla, siellä tulee välillä pyörittyä
![]()
|
||||
|
||||
Tänään 06.07
Imatran motarilla bongattu HJ isot pyörät hopian harmaa väritys ja joku traileri tai peräkärri perässä. Justiinsa kerkesi näköjään kaveri kohdalla moikata takaisinkin, kun meikäläinen morjesteli. Meikäläisellä alla hopia LJ.
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |