Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.06.2009, 07:45
Norrena:n Avatar
Norrena Norrena ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.05.04
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 361
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Norrenalla oli muistaakseni kaksilehtisten parabolisten kanssa Volvo 740 ja Saab 9000 iskarit.
En muista kummat oli kummassa päässä mutta kiinnitykset meni omiin paikkoihin suoraan heittämällä.
Muuten oikein, mutta se oli Saab 900 mk1. En enää muista itsekään oliko etu- vai takajouset ja kummat kummassa päässä, mutta Biltemassa kävin paketteja aukomassa ja mittailemassa, kun siellä ei tule myyjä häiritsemään. Sitten kun tiesin, minkä auton iskareita haen, kävin Motonetistä ostamassa laadukkaammat Sachsin kaasuiskarit.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.07.2009, 10:20
Hartzaq Hartzaq ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.08.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 86
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Norrena Näytä viesti
Muuten oikein, mutta se oli Saab 900 mk1. En enää muista itsekään oliko etu- vai takajouset ja kummat kummassa päässä, mutta Biltemassa kävin paketteja aukomassa ja mittailemassa, kun siellä ei tule myyjä häiritsemään. Sitten kun tiesin, minkä auton iskareita haen, kävin Motonetistä ostamassa laadukkaammat Sachsin kaasuiskarit.
Asiallista oman käden toimintaa... meinaan että apua noihin etsintöihin tuntuu tulevan nihkeästi liikkeistä. Tarvitsiko sinulla rakentaa pohjaanlyöntikumeja tai mitään muuta uusiin kuosiin. Riittääkö iskareissa pohjaan joustovara jne...
__________________
Suzuki - Miehille jotka kulkevat omia teitään!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.07.2009, 16:23
Norrena:n Avatar
Norrena Norrena ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.05.04
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 361
Perusasetus

En tehnyt mitään muutoksia pohjauskumeihin. Jouset oli siis Heysteen kaksilehtiset parabolit ja riiput tuumaa vakiota pidemmät Calminit. OMEn keltaisetkin mulla oli ennen Saab/Volvo-settiä, mutta silloisilla yksilehtisillä jousilla eivät vaimentaneet tarpeeksi. Pituutta niissä oli kyllä vähän enemmän. Jos olet korottanut Suzukia lisälateilla, ne vois olla sulle paremmat.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj:hin pidemmät jouset/iskarit SLehto Tekniikka & Jutustelu 2 24.07.2007 19:30
toyota lj 70 pidemmät iskarit Tekniikka & Jutustelu 6 31.08.2006 19:22
mistä pidemmät iskarit Tekniikka & Jutustelu 1 07.12.2004 17:41
Mistä toyota hj 60 pidemmät iskarit? Tekniikka & Jutustelu 0 24.11.2004 17:48
O: Suskaan vinssiä Sharedoc O/M/V Muut 0 14.03.2004 11:07


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).