![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Löyty tästä ihan läheltä 10v räystään alla ollut 4-vaihteinen aski ja tuplanivel etukardaani (tulossa tähän taakse). Äskön sitte emännän kans soviteltiin laatikkoa tohon koneeseen ja se siihen asettukin, ihme kyllä ilman minkäänlaista onkelmaa. Toi uudempi jakoaski jossa välitykset täytys viä vaihtaa siihen. saa nähdä kuinka se onnistuu.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
voimia voimia.. ja lisä kuvatuksia? pitäis varmaan itekkin rakennella lisää jahka sais ton vaihe ykkönen + :n joskus valmiikis. Kyllä toi hoijakan tekniikka tekis gutaa.!!
|
|
#3
|
||||
|
||||
Välillä tällekkin jotain.joker,ilta tuli tänään noi ohjausvarret, joihin ruuvasin Motonetin päät. Halkasin varren päät kuten alkuperäisissäkin on tehty ja laitoin "klemmarit". Alkuperäisen vetotangon (ohuemman) klemmarit olivat sopivan kokoiset näihin tankoihin??? =( Tuli käytyä tutustumassa tohon Ylöjärven Offroadpajaan ja sieltä tarttui mukaan uudet etujouset. Olikohan ne Rangen mallia mediun jäykkyys ja tuuman korotus (no kuiteskii TF 018). Ohjaustehostajan remmin kiristinpyörä on vähän törmäyskurssilla tohon takimmaiseen tankoon... Prkl. Kuuskymppisen kone ja syylari tässä koe sovituksessa, mahollisimman eteen. HJ-nelilovinen kans koe sovituksessa, kyseiseen laatikkoon kuuluva etukartaani vaikuttas sopivan taakse. YEPPEE!!! (kaikkee ei tarvikkaan tehä itte) Takapuskuria ja vetopisteitäkin vähän suunniteltu. |
|
#4
|
||||
|
||||
Poikittaistuki
Nyt tarttis tietää mitä Rangen panhard tanko on pitkä, (reiästä toiseen) vm. joku about 1986=>
Viimeksi muokannut -Sakke- : 07.07.2009 20:41 |
|
#5
|
||||
|
||||
Vinssiä
Suunnittelin joskus tota etuvinssiä taakse autoon sisälle, mutta se tulee nyt tolle tavanomaiselle paikalle syystä että se on niin helppo laittaa siihen.
HJ:stä vinssi pois peteineen päivineen, sit piti petiä vähän kaventaa ja lyhentää. Selkään sattu niin pirusti ku tota parikertaa nostelin tohon keulalle, että päätin polttaa petiin "ralli"reikiä. Painosta tuskin lähti montaakaan grammaa, mutta tunkki sopii reikiin jollain lailla. Petiin pitäs viä hitsata päädyt ja sakkeleitten korvat. Sitten alkoi iskareiten asemointi, ja iskaritornien kötöstely. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Aijai!... etuvalojen kehys on väärinpäin!
![]() Melko asiallisen näköistä jälkeä! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kiitos vaan. |