Joo..Helmeen on tullut jotain pientä rakenneltua.. Sillain hitaasti, mutta epävarmasti

. Mullistavin muutos on varmaan dopinssonin jouset ja 31" sirocot. Menohalut ihan jonkin verran parantu. Tuli jonkin aikaa ajettua ilman iskareita kun entiset eivät enää käyneet. Oli nimittäin jonkin verran pomppuinen kyyti. Mut sit yks aivan todella kaunis päivä tuli marssittua motonettiin ja ostettua eteen hojarin etu kepit ja taakse vanhat. Joutu kiinnikkeiden paikat vain muuttamaan, elikkä tolopat ihan pystyssä. Tämä on tämmönen tilapäispysyvä ratkaisu. Eli kuhan tulee pidemmät kepukat jostain huokeesti(ilmaiseksi) vastaan, ni palataan asiaan

.
Sit autoon on myös romulasta ilmestynyt tuommonen "putki hässäkkä", jonka on tarkotus muistuttaa ilmeisimmin lavaa kuhan pellit saa vaan siihen..jostain huokeesti

. Eli tämmösiä virityksiä ilmestyy kun laittaa sählärin, tarkoitan sähkärin metallitöihin

. Mut on kaiken näköistä tulossa lähitulevaisuudessa mm. karjarautaa, helmapalkkia, turbotusta, kempin lukkoperää, ihan kaukaisin haave sit kilpien väliin ja paaljon pikku himmeliä.
Auton yleisilme on tullut alaspäin ku nykynen markkina tilanne

. Elikkä käytön jälkiä jonkin verran ja pientä remonttia on syntynyt, joka vielä entisestäkin on hidastanut varsinaista rakentamista. Esimerkkinä viime testiajolla meni sit seuraavaa: pakoputki poikki, etu kardaani rivahti, jarruputket poikki, kuskin ovi ei auvennut, radio mykisty, raide tangot banaanilla ja sit jotn muovi osia keulasta..et sillain

. Mut saatiin elvytettyä se katkennu takakardaani, joka meni auton katketessa takaisin henkiin sylinteriputken pätkällä. Rämäkällä pois rutistunu kardaani ja korjauspalan Härdelli pyöräyyti sorvissa ja avot!! Loppuin lopuks aika hyvä tuli, ei ihmeemmin väristä/ravista.
Täytyy ruveta useammin päivittelemään tätä topikkia. Oli jäänyt vähän unholaan tämä puoli lajista

. Jotain kuveja... Mutta tuo Härdellin listasta otettu kuva on kyl laanilta napsautettu top secret arkistosta..prkl.