![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Siellä valmistuupi kompurapuolen osat ![]() ![]() ![]() ![]() Jännä tämä kuva, kun tuossa oli sorvissa kierroksia ~2000rpm ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 01.06.2009 14:41 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Noniin, turboki ois painotusta vaille valmis. Kaverilla näköjään oli itellä painotuskone, eipä tarvi käyttää missään sitä painotuksessa
![]() Pakopesäks tuli tuo holsetin HX35:stä #12 numerollinen kippo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 07.06.2009 17:39 |
|
#3
|
|||
|
|||
[/QUOTE]tuleeko tohon päälle mitään kopaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tarkotus ois tehä joku, kunhan sais aikaseks vaan tehtyä, ei oo tarkotus jättää sitä noin hörppimään kaikkia vettä mikä lentää
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
kaikkee sitä näköjään pystyy itse tekemäänki
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu kyllä se näyttää, että kaikki onnistuu ku osaa tehä/tietää mitä tekee
Tuo pakoputki tuosta uudelta turbolta onki sitte vähä mysteeri, että miten sen tekee, ku nuo tossa turbossa näkyvät pultinreiät on ollu käytössä jossain gt40 garretissa viimeks, missä toi pakosiipi ei ollu noin iso, että eipä tuohon mahdu kovin muttereita kiristään, eikä viitsis hitsakaan pakaria suoraa tohon pesään kii.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
eikö siihen saisi hitsattua sellasta panta systeemiä mikä holsetissa on vakionakin ?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Juu sellasen siihen sais kyllä tehtyä, ei vaan kehtaa kaverilta pyytää koko aika lisää spesiaalijuttuja
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |