![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#126
|
|||
|
|||
![]()
noniin, nyt on uretaanit pohjassa ja lattiassa suurimmaksi osaksi,
seuraavaksi alkaakin rungon laitto jälleen kerran, eli jarruputkien uusiminen ja polttoaine linjan veto webastolle ja kaikkea pientä näpräystä vielä edessä. pohja helmaa takaa yleis katossa vahvikkeet lisävaloille valmiina takavaloille tein 12mm kangesta suojan ympärille että eivät ekana ota puuhun tai johonkin esteeseen
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#127
|
|||
|
|||
![]()
tänään sain itteni hallille yövuoron jälkeen ja sain hitsailtua yhen paiak nvielä tone keulale mitä en ollu huomannu ja kattovalojen paikat porailin johdoille ja lampuille, eipä muihin taas aika riittänyt, tuntuu että pitää olla vähintään 10h hallilla että kehtaa edes mitään aloittaa
![]() ja perjantaina ois muuttokuorman haku oulusta niin voisi bilteemasta käydä ettii sopivia jarruletkuja tohon suikkaan, ei tahdo muuten pituudet riittää takana ja edessä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#128
|
|||
|
|||
![]()
nyt on siat vedetty pahimpien saumojen pääle ja loputkin paljaat pellit maalattu, ovet testattu miten sopivat korin runnomisen jälkeen paikoilleen, ja hienosti sopivat, ei mitään ongelmia
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#129
|
|||
|
|||
![]()
ja perjantaina ois muuttokuorman haku oulusta niin voisi bilteemasta käydä ettii sopivia jarruletkuja tohon suikkaan, ei tahdo muuten pituudet riittää takana ja edessä.[/QUOTE]
Älä ikinä osta bilhelvetistä mitään tavaraa mikä sisältää kumia!!!!!!!!!!!!!!!!Osa haurastuu kuukaudessa ja osa kestää max puoli vuotta!!!!!!!!!!!Ja korikitti ei kuivu edes 3 vuodesa................Nimim: kokemusta on........kele!!! On siellä Oulusa ny Motonetkin......... |
#130
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edelllisen painemittari ostoksen kierteet persiillään.. Jne.. |
#131
|
|||
|
|||
![]()
mutta bilteman hyvä puoli on se että siellä on osat suoraan hyllyssä ja orkkis letku kädessä voi bongata sopivasti pitemmät jarruletkut ja jos ne haurastuukin parissa kuukaudessa niin tilaa paikallisesta putkasta sitten hiukan laadukkaammat kun on luovuttaja auto tiedossa
![]() ja jos jotain heräteostoksia sieltä sattuis vaikka mukaan lähtemään projektia silmällä pitäen. ja se bilteeman korikitti on ihan hanurista, veljen projektissa se todettiin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#132
|
|||
|
|||
![]()
tänään tuli laiteltua eberin lähdöt tankkiin ja jarruletkut vedeltyä polttoaine linjojen kanssa runkoon odottamaan korin päälle nostoa. eli runko alkais olee jo aika hyvässä kuosissa
![]() ![]() bilteema on kyllä hyvä paikka, perkkele kohta pitää jo ruveta miettii millaisen snorkkelin rakennan tohon suikkaan? muuta ongelmaa ei ole kuin se että millaisen sen ilmanotto suulakkeen rakennan.. ehotuksia
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#133
|
|||
|
|||
![]()
tänään sain rungon pultit laiteltua uudet ja kiinniteltyä kunnolla. ja runko muutenkin kondikseen.
korista sain maalattua konehuoneen pintavärillä ja sisäpuolen myös kattoa myöten. ja kysymys viisaammille, eli entinen omistaja sanoi että jarrutehostin on rikki suikasta ja ite kun en ajanu paljon mitään tällä ennen purkua niin ei tullu testattua, olivat tulpanneet vaan letkut. tänään otin tehostimen irti ja huomasin ettö sieltä tuli tosi paljon öljyä?!?! alkaa tuntumaan siltä että se on vänkärin puolelle penkkaan kaadettu ja imusarjaan on öljyt tullu ja vetäny sieltä jarrutehostimelle? onko mahdollista, ei ihme että tehostin ei oo toiminu jos täynnä öljyä ollu... oudolta äkkiä tuntuu. ja tosiaan vänkärin kaari oli pakkeloitu niin sekin tukisi teoriaa. ja kumilevikkeetkin tuli tänään paikalliselta varaosa liikkeen avustamana, ja oli halvemmat kuin alan liikkeistä ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#134
|
|||
|
|||
![]()
Yllytetään hullua: tuosta puuttuu ulkopuoliset turvakaaret
![]() |
#135
|
|||
|
|||
![]()
jätän huomioimatta tuon viestin siihen ensimmäiseen kaatoon asti
![]() siten varmaan järkikin sanoo jo että ne on laitettava.. ja kuvia konehuone maalissa sisältä myös kaikki ovet ja etulokarien herkimmiten suostuvat kohdat maalailtu uretaanilla jakopaan osat vaihdettu laturikin seppäilty paikoilleen. 80A kiristysrauta mallia itse suunniteltu ![]() huomenna ois tarkoitus maalailla oviaukot ja konepellin alapuoli osittain ja tiedä vaikka jos pintaankin pääsis maalin suihkimaan, sitten vois alkaa maalauksen viimeistelyn suunnittelutyö;D mitähän katsurit sanoo jos auton vie katsastukseen ilman puskureita? antaisikohan nuo kuukauden ajoaikaa että kävis sitten näyttämässä kun puskurit valmiina ja paikoillaan?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 26.05.2009 20:12 |
#136
|
|||
|
|||
![]()
tätä päivää kuvina
kaikki ovien alareunat maalattu uretaanilla ja sauma suojattu korikitillä välit maalissa ja koko auto nyt..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#137
|
|||
|
|||
![]()
noniin, nyt on pinnat maalattu viimeisen kerran, ei siitä priima tullu mutta saa nyt välttää kuitessiin.
takaiskarit laitoin paikoilleen omilla alapäänkorvakoilla nyt aluksi, meni takapää uskomattoman jäykäksi, taidan nyt ajaa hetken noin että löystyy noi joudet ja sitten vaihan taakse ne korvakot ja säädän jousen pituuden sitten kohdilleen kun jouset päässeet alkujännityksestä ![]() tässä ei vielä iskarit takana paikoillaan..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#138
|
||||
|
||||
![]()
Hassun värinen.
![]() |
#139
|
|||
|
|||
![]()
pohja on hiekanvärinen ja noi kuviot on tummanruskeat, toi häirihtee itteekin toi kiiltävän ja matan ero mutta eiköhän se kiilto häviä, jos ei niin se pitää hioa matas.. jos rupee pahastikin häirihtee, juuri tulin tallilta ja startilla jo herkuttelin hiukan, toimiii
![]() ![]() huomenna jatkuu...
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#140
|
|||
|
|||
![]()
jaahas, nyt on sitten jalka kippeenä. saa nähä millon pääsee taas auton kimppuun, tänään leikkasivat nilkasta titaania pois ruuvien kera ja onpahan taas kipee koipi, ei ilman keppejä voi ajatellakaan kävelyä
eilen sain kuitessiin aikaiseksi katolle työvalot ja kytkennät, sisustasta puuttuu enää turvavyöt sekä takapenkit niin sekin ois kasassa. ja sit oli vielä ovipahvit, ei vaan hirveesti yhellä jalalla nappaa sinne mennä hyppii
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#141
|
||||
|
||||
![]()
Siisti rojekti =)
kelasin noita kuvia tuos läpi, mites nuo pajeron penkit, niissähän kun on turvavyön lukot penkin rungossa? Noin turvallisuuden kannalta, milläs nuo sun penkit on keskeltä kiinni korissa? Mulla on tuossa '93:ssa penkin jalassa lukko ja vastakappale korissa... |
#142
|
|||
|
|||
![]()
turvavyön kiinnekkeet on suikan omat, eli takakontin lattiassa, keskellä ei ole mitään kiinnityksiä, jos katsuri siitä mainihte niin sitten ne pitää siihen tehä. mutta luulis että ei haittaa kun turvavyöt on kuitessiin ihna muualla kiinni
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#143
|
||||
|
||||
![]()
Just, just.... jooo eiku mää itte tuos taannoin mietin kun on kaukalo matto takana, ja piti ottaa auto täyteen porukkaa niin ihmettelin ettei takapenkkiläiset oo periaatteessa turvavöis lainakaan kun ei saa niitä penkin jalkoja kii....
|
#144
|
|||
|
|||
![]()
noniin tänään kone säädetty tikkiin ja löytyi vielä pikkuinen vika tankista minkä akia sai sahata käyntiin. polttoainepumpun putkeen tankin sisälle oli tullu hiushalkeama mistä painetta karkasi ja ei saanu tarpees kakkua. montulla ja lällyssä ajettu, yllättävän hyvin menee vaikka lähes sliksit kitkat alla... huomenna perien öljyjen vaihto ja koneeseen ja jarrujen laittoo jälleen. ja painokin tuli punnittua panssarien kanssa 995kg! mitattu työpaikan pumppukärryllä mikä näyttää tarkasti oman painonikin oikein kevyempi kuin odotin. edessä ottaa vielä hiukan tukivarsi runkoon kiinni joustossa mutta se nopsaan korjattu huomen illalla..
ainiiin ja tulihan siihen kivoja jälkiäkin kylkeen kun mehtäkoneen uria rymisteltiin ja rungon ja perien arassa keinuttiin, nyt on kyllä pakko laittaa ne panssarit kun oikein sydäntä riipaisi kun kolahteli niin ilkeeswti periin ja jakikseen kannot ja kivet, onneksi ei mitään hajonnu. ja tarkistin ton alkuperäisen omamassan papereista niin näytti 1070kg? eli ois muka keventyny jonkun verran, hiukan oudolta tuntuu mutta kai sitä on uskottava mitä vaaka näyttää, katsurillahan sitä viimeistään näkee mitä painaa ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 06.06.2009 22:57 |
#145
|
||||
|
||||
![]()
eikös se oma massa ilmoitetakin 70kg kuljettajalla?
|
#146
|
||||
|
||||
![]()
Jostain -92 vuoden tienoilta lähtien auton rekisteriotteessa olevaan omapainoon on sisältynyt 75 kg kuski ja täys tankki.
|
#147
|
|||
|
|||
![]()
no tämä on vieä 91 vuoden lopulla ensikertaa leimattu. joten siis ei pitäs pätee vai?!
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#148
|
|||
|
|||
![]()
jaahans päivitellääns hiukan parin päivän saldoa..
maanantaina käytetty leimalla. hylsy -alapallot -vetarin suojakumi -heikot jarrut -puskuri+roiskeläppä plaaplaa normit ei täyty takana -parkki poltin ![]() illalla pajalle puskurista mittoja ottamaan ja tilailee osia huoltoa varten, seuraavana aamuna osien haun jälkeen huomasin että kello on jo neljä yöllä kun kotiin hiippailin sänkyyn, ja sitten aamulla 8maissa hiivin kun mikäkin navajjo intiaani ovelle ja nokka kohti katsastus asemaa. leima tuli että napsahti. ja sitten soitto kaverille että nyt on leima, sitten pyörähdettiin juuassa hakemassa hiukan renkaita ja vanteita. 31x10,5 fedimat lähti mukkaan, ois voinu parempi vaihto ehto olla 30X9,5 mutta muisti petti ja luulin että toi on pienin koko tota kuvioo. tunkkia ja muutaa osviittaa lähti myös mukaan. kiireen vilkkaa kotiin ja gummit alle. tiukaa teke mutta mahtuu renkaat suorana, pikkuisen renkaita känti niin etuneljänneksen kulmaan hipoo. perkkele. noh hiukan ihmeteltyä tulin siihen tulokseen ettäö jos jatkan tätä hipistely linjaa niin ikinä en pääse ajamaan. rälläkällä etuneljänneksen takareunaa isommas ja kunnon pala molemmista jalkatiloista pois ulkokulmasta että mahtuu rengas kääntymään, juuri hallilta tulin ja maalit+massat sain niihin uusiin osiin pintaan ja aamulla jatkamaan takapään kanssa, pitää muuttaa iskarin alapäätä reilusti ylemmäs että tulee ulosjoustoja paljon ja sisäänjoustot minimiin että ei rengas riipunnassa raavi sisäkaariin myös. pikku homma, oota vuosi. ja sitten pitää vielä muistaa laittaa kumilevikkeet kaariin ja etukaariin tehä niille kumille kokonaan uudet kiinnikkeet kun omat niin heiveröiset siinä kuva ilman levikkeitä ja muutoksia korissa
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 12.06.2009 00:29 |
#149
|
|||
|
|||
![]()
OT. Tyhmä kaupunkilainen ei tajua, mikä kärpäslätkälaite tuolla taustalla näkyy?
|
#150
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
________________________________________ ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Team Pyykkipoika LJ 70+ aikaisemmat | pyykkipoeka | Maasturiprojektit | 62 | 08.05.2011 08:58 |
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
Uusi jäsen perheeseen ja vähän muutakin | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.03.2007 10:47 |
Turkulaisille uusi jäsen! | Jukkapoika | Chit-Chat | 14 | 06.02.2007 11:21 |
Raven Shield - uusi Rainbow Six sarjan jäsen | trulez | Computer Games | 0 | 01.09.2002 23:07 |