![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tässä tehtaan alkuperäinen avoversio varustettuna bikinitopilla Noita avon HT-kaaripaloja varmaan löytyisi kun hieman kyselisi,pitkässä mallissa on nimittäin samat palat lasikuitukaton alla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Samaa kylkilinjaleikkausta suunnittelin kuin Caddyn autossa.
Jos sitä alempaa pokkausta leikkais, niin jotenkin menee se tavaratila jo liian pieneksi.Kun sinne tulee akut, kompurat yms jossain kohtaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Plus että ainakin mun silmään on fiksumman näkönen muutenkin tolla caddyn tyylillä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko tossa alkuperäsessä on kylkipeltiä pokkauksesta ylöspäin?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oisko noin 10-13cm siihen ikkunaan...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tarkotin siis alkuperäistä avoa
![]() 1-2cm? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
-Pauli- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tollaasti tää silpas:
Aikanaan saattaa lähtiä enempi. Sikälimikäli on lompakossa painetta saattaisi koppa olla vaikka myytävänä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin muuttaminen avoksi, dokumentteja? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.05.2010 12:09 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
Umpikaapin muutos avoksi ? | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 14.03.2007 02:33 |
Rankku avoksi?? | TINTTI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.12.2005 21:21 |