![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Sitä nyt en muista, mutta tuo oli siitä w123 ja myös se tutun oli w123, vaan eri vuosimallista, niin erilainen toi kansi näköjään on niissäkin..
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuleeko tämä vielä joskus liikenteeseen maastoautoksi?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Huomenna käyntiin
Puuttu vielä jotain pikkuosia, mitkä saa vasta huomenna haettua
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
sitten haluamme nähdä video kun laitat se käyntiin
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
hei mites meni joko video nähtävillä ?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei tullu kameraa mukaan eilen, mutta on se jo käytetty ja ajettu
Moottori ainaki oli ihan paskassa kunnossa, sehän huohottaa enemmän ku vanha kone, koittaa huohotinputki kilpailla pakoputken kanssa savun määrässä.Pieniä parannuksia kaipaa vielä, kuten tuo öljysuodattimen jalka ei pidä öljyä ku se yks pultti puuttuu, pitää tohon pumppuun kahtoa säätimeen semmonen kansi mikä ois mahdollisimman tasanen niin sais sen yhen pultin kii siihen öljysuodattimelle
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
joo o kyl se siit ! taidanpa lähtee tallille ku sai vähä innostusta
|