Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2009, 12:24
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Hyvin mietoa edistymistä tapahtunu, etuakselista puuttuu osia budjettisyistä, mutta takana ollaan jo hyvällä mallilla.
Kait tää tästä etenee pikkuhiljaa, kesällä pitäis päästä ajelee ainakin jollain versiolla, valmistahan tästä ei kait tuu ikinä. :-)



Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.05.2009, 14:40
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Nytpä muistin, että mulla olis tohon tarvikestartti kellarissa. Kiinni ollut, parikertaa käynnistelty ja todettu ettei pysy kunnolla kiinni. Siis pultin reiät liian väljät, heilahtaa just sen ratkasevan millin sivuun.
Sen saa hakea pois jos kiinnostaa. 044-5923856 /Late
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.05.2009, 14:58
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Kyl mul paljon on vielä tehtävää tossa vehkeessä, mut startti sentään pelaa. Tai ääntäähän se rumasti mutta uus tartti sitte kun hajoo. Tai ehkäpä jopa uus startti kiinni ja jättäis ton varalle, tällästä rysää automaatilla kun ei hinailla käyntiin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.05.2009, 15:37
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Kyl mul paljon on vielä tehtävää tossa vehkeessä, mut startti sentään pelaa. Tai ääntäähän se rumasti mutta uus tartti sitte kun hajoo. Tai ehkäpä jopa uus startti kiinni ja jättäis ton varalle, tällästä rysää automaatilla kun ei hinailla käyntiin.
Minä ainakin laitoin tähän autoon uuden startin viime heinäkuussa..
Ja siis vieläkin on yksi uusi varastossa....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.05.2009, 21:25
jeepisti jeepisti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Espoo
Viestit: 132
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Kyl mul paljon on vielä tehtävää tossa vehkeessä, mut startti sentään pelaa. Tai ääntäähän se rumasti mutta uus tartti sitte kun hajoo. Tai ehkäpä jopa uus startti kiinni ja jättäis ton varalle, tällästä rysää automaatilla kun ei hinailla käyntiin.

Kyseinen auto on aina pitänyt "pahan" äänen startatessa. vuonna -97 haettiin auto Blazer-pekan kanssa tikkurilalaisesta autoliikkeestä ja jo silloin ääni oli kova. Mikäli autossa on sama vetolevy niin ääni on ja pysyy. Eräs hankolainen korjaamo oli vaihtanut startin autoon ja ilmeisesti tuntematta amerikkalaista sielunelämää, jättänyt shimmaamatta startin joten hampaat pohjasivat ja kuluttivat hammaskehän hampaat vähän vääränmuotoisiksi ja siitä miehekäs ääni.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.05.2009, 13:11
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Onkos Late:lla tai Jeepisti:llä (tai jollain muulla) tietoa tai tarinoita tän kotteron koneesta? Uusikshan se menee jollain aikataululla ja purkaessa näkee mitä se on syöny, mutta oishan se kiva tietää jo etukäteen. Alustava suunnitelma on kuitenkin ajaa sillä vähänaikaa tollasenaan, laittaa tbi ruisku siihen ajettavuuden parantamiseks ja ehkä peltisarjat.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.05.2009, 13:27
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Onkos Late:lla tai Jeepisti:llä (tai jollain muulla) tietoa tai tarinoita tän kotteron koneesta? Uusikshan se menee jollain aikataululla ja purkaessa näkee mitä se on syöny, mutta oishan se kiva tietää jo etukäteen. Alustava suunnitelma on kuitenkin ajaa sillä vähänaikaa tollasenaan, laittaa tbi ruisku siihen ajettavuuden parantamiseks ja ehkä peltisarjat.
Sinä aikana kun auto oli mulla, siihen laitettiin uusi startti ja vetolevy.
Koneelle ei tehty mitään muuta.
Hyvinhän se muuten on toiminut, mutta ylämäessä ei meinaa saada tarpeeks bensaa, eli ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä.
Tulppia sms. ei ole vaihdettu vuosiin..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.05.2009, 14:10
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Sinä aikana kun auto oli mulla, siihen laitettiin uusi startti ja vetolevy.
Koneelle ei tehty mitään muuta.
Hyvinhän se muuten on toiminut, mutta ylämäessä ei meinaa saada tarpeeks bensaa, eli ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä.
Tulppia sms. ei ole vaihdettu vuosiin..
Vaihdoin tulpat ku auto tuli mulle, en ookkaan ikinä nähny niin paskaisia ja kuluneita tulppia. Vaikutti ihan oikeasti käyntiin, kulkuun ja kulutukseen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.05.2009, 22:21
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Onkos Late:lla tai Jeepisti:llä (tai jollain muulla) tietoa tai tarinoita tän kotteron koneesta? Uusikshan se menee jollain aikataululla ja purkaessa näkee mitä se on syöny, mutta oishan se kiva tietää jo etukäteen. Alustava suunnitelma on kuitenkin ajaa sillä vähänaikaa tollasenaan, laittaa tbi ruisku siihen ajettavuuden parantamiseks ja ehkä peltisarjat.
olihan siihen kuittien mukaan vaihtokone laitettu joskus -90 luvun puolivälissä, -04 vuoteen asti sillä ajeltiin tekemättä mitään muuta kuin normaali huoltoja, sen jälkeinen elämä on sitten uudempien omistajien tiedossa. jos autosa on sama kone niin alhaalta katsottuna lohkon etureunassa (puolta en muista) pitäisi olla niitattu lätkä (vaihtomoottorin tekijän, ei suomalainen).

t. Jeepisti
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.05.2009, 13:16
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
olihan siihen kuittien mukaan vaihtokone laitettu joskus -90 luvun puolivälissä, -04 vuoteen asti sillä ajeltiin tekemättä mitään muuta kuin normaali huoltoja, sen jälkeinen elämä on sitten uudempien omistajien tiedossa. jos autosa on sama kone niin alhaalta katsottuna lohkon etureunassa (puolta en muista) pitäisi olla niitattu lätkä (vaihtomoottorin tekijän, ei suomalainen).

t. Jeepisti
Pitää kurkata jos joku rehermorrisonin lätkä löytyy koneen kupeesta. Hieno kromattu öljypohja siinä ainakin on, työvälo vaan heijastuu ja häikäisee ilkeästi kun auton alla touhuilee.

Nyt viikonloppuna pitäis projektin edetä kun käyn ostelee osasia etuakseliin, niin sais senkin kasaan. Vanteet on levitettävänä turunsuunnalla, viikon/parin päästä olis nekin sitten valmiit. Sitte beadlokit kiinni niin olis pyörätkin valmiit. Ja tän pitemmälle ei kannata juuri miettiä ettei lannistu kaikkien vielä aloittamattomien hommien edessä.. :-)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 01:59 (GMT +2).