![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() On se komeen näkönen peli!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nätti suitsa on kyllä Saako tuon kilpiin??
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei sulla olisi ylimääräisiä pakosarjan laippoja tullut hankittua?
Tai mistä hommasit? Itsellä on menossa myös ahdistusprojekti omaan F10A:n. Olen itse tehnyt laippoja perinteisesti leikkelemällä 10 mm latasta mutta siistimpi toteutustapa kiinnostaisi myös.
__________________
-------------------------------------- T: Kimmo Nelikot: Suzuki SJ 410 Turbo IC MB 300E W124 4 Matic Turbo Kubota B 7100 Käyttöauto: MB 300D S124 1992 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
La tuskaa :lle :Juu kilvet tässä onkin(Niin huonokuntoiset ettei ole kiinni) jo muttei pariin vuoteen ole katsastettu.
uaz:lle Ei ei ole pakosarjaan ylimääräisiä laippoja kun itselläkin vasta kaupat laipoista meneillään .Laipat tulee esim suzuki tuniniglla (sillon kun se toimi) ja holy smokella ilmoittelevalta hemmolta .Samalla tulee ahtimen laipat ja imusarjan laipat ja ne on vesileikattuja |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Taas on keritty konetta pajottamaan muiden kiireiden ohella :
![]() Kannesta purin nokan ja keinuvivut irti ![]() Noka olis tarkoitus hioa pikkasen kireemmäksi ![]() Ja siin viel keinuvivut Myös laipoista laitoin tilauksen menemään |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tossa just äsken pajotettua ahtimen keskiön 4 kiinnityspulttia irti .Hyvin lähti kun lämmitti vähä liian naftia avainta ja sit junttas kiinni jäähdytti vähän ja väänsi =) nyt saa öljyn tulon ja paluun pystyyn ja ennen kaikkea oikein päin kun ennen toi paluu laipan kohta sojotti ylöspäin .Nyt on just siin urassa crc valumassa että saa sen huomenna liikkeelle .Myös öljy pohja tuli kaivettua esiin putsattua ja ruuvatua kiinni et saa sinne tulevaa paluu putkea suunnitella .Kuvia räpsin huomenissa
|
#7
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tohon missä on toi musta täplä olis suunniteilla öljyn paluu putki .vaikuttais aika sopivalta paikalta. ![]() Tossa kuva turbosta kun siitä on ne keskiötä paikallaan pitävät levyt irti ![]() Ja tossa vielä kokonaiskuva . Mutta millähän ton turbon keskiön sais oikein liikkumaan ? Urassa on crc vaikuttanu monta päivää lämpöä on kuumailmapuhaltimella tohotettu oikein urakalla ja kumivasaralla naputettu vaikka kuinka mut keskiö ei tunnu inatavankaan ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |