Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.04.2009, 21:15
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.739
Perusasetus

minkä koneen toi keskipako säädin on? yritin laittaa sitä 61 pumppua kiinni tollaseen koneeseen ja se otti kans tohon öljynsuodattimen jalkaan, enkä viittiny sitä rällätä pienemmäksi. meni jonku sentin ristiin. vittuunnuksissa vanha pumppu takas!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.05.2009, 13:49
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Tuo keskipakohommeli on HJ:n oma, tuo säädin tuossa persuksissa nyt on sitte siitä mersusta, oliko se ny w123
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.05.2009, 17:45
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.739
Perusasetus

onkos toi kone -85 vanhemmalla lohkolla kun näyttäis olevan vanhan mallin suodattimenjalka. oliko tossa alkuperäisessä -88 lohkossa eri näköinen jalka?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.05.2009, 19:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

jaa katoppas, toi kone tais olla 85 tai 84, ei tullu kahtottua että oliko eroa siihen 88 lohkoon, se kyllä ois tuolla kaverin tallin lattialla vielä.. sen verran muistan ainaki eroa, että tuossa on toi turbon öljynpaluun "laippa" lohkossa erinlainen ku siinä uuemmassa koneessa, siinä uudemmassa oli semmonen saman muotonen se paluulaipan paikka lohkossa niinku turboissa yleensä on se paluun laippa

turpis nyymi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.05.2009, 21:15
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Tuli tuossa kahteltua sitä entistä (uudempaa) moottoria ja kyllähän se siltä näyttää, että tuo nykynen pumppu ois mennyt siihen heittämällä paikalleen, oli nimittäin se filtterin jalka kyllä ihan erilainen siinä..

Vähä tuossa ihmettelinki ku viime kesänä se säädin vaihdettiin ja se meni sinne paikolleen ihan muutaku pisti vaan, eikä tuo nyt siitä oo kasvanu pituutta ku ehkä 1cm
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.05.2009, 10:40
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Huhhei, moottori ois muuten paikallaan, mutta oli näköjään tossa vanhemman mallisessa moottorissa moottorinkorvat vääränlaiset, joutu käydä ne vielä irrottaan vanhasta koneesta, oli ihan väärässä kulmassa ne tuossa -85 koneessa.. No, jos tänään sitte sais jo savut otettua
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.05.2009, 15:17
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.739
Perusasetus

teitkö sää tolle yhdelle suodattimen jalan ruuville kokonaan uuden reijän, vai mitenkä se tuli kiinni? olisko kuvaa valmiista toteutuksesta?
mikä virka sillä panjopultilla on mitä lyhensit?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).