![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nimenomaan juuri näin eli 8 millin 50 milliä pitkät pultit ja pulttikoneella vaan ruuvailee niin tulee jarrurummut pois. Toki vähän kaverina voi lekalla kopautella siihen joka puolelle jotta ruosteet irtoaa.
|
|||
|
|||
![]()
No perkeles...suotta oon sitten tehny komeen ulosvetäjän.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta... Mitäs meinasit tehä sille etupäälle ettei jää alas?
|
||||
|
||||
![]()
Joo, sama kiinnostais täälläkin että jos taka-akselin meinaat laittaa jousien alle niin miten meinasit etupään nostaa yhtä ylös???
Vai tuleekos tästä sellainen persepystyssä kulkija?
|
||||
|
||||
![]()
etkös sie vilkki jo saanu ne irti??
se on keulasta ruuvannu tankot tappiin ja keula on monta senttiä perää korkeammalla.
|
||||
|
||||
![]()
Mutta silti, jos heittää akselin jousien alle niin perse nousee ainaskin sen 15cm jos ei enemmänkin niin silloin ei kyllä naperon etupäässä riitä enää nostovarat. Helpommalla pääsee kun vaihtaa vaan riiput pitemmiksi ja täähän on vain mun mielipide.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty M:Pajeron lukollinen taka-akseli | Pasi66 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 17.04.2010 06:20 |
Myyty -86 2.3td pajeron taka-akseli | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 35 | 27.11.2009 19:37 |
Ostetaan Pienirenkainen taka-akseli, kantavuus min 3.5tn tai 2xhj60 taka-akseli | Kovakalu69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 23.07.2009 09:32 |
MYYTY!: pajeron paineilmalukollinen taka-akseli | TimJus | O/M/V Muut | 7 | 18.06.2005 16:26 |
Pajeron taka-akseli vuotaa öljyä rumpuihin... | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.07.2004 20:19 |