![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Yritän saada järjestetty samalle alueelle jossa Talman kisat on viime vuosina pidetty! Raision alue oli myös mielessä, mutta se on aika kallis! Yritän pitää hinnan niin alhaalla kuin mahdollista jotta ei sitten siitä jäisi kiinni! On kait se mahdollista pitää sunnuntainakin, laittakaa mukaan komentti kumpi päivä niistä paremmin itse kullekkin sopisi! Junde
|
|
||||
|
||||
![]()
Reprollekin sopii sunnuntai paremmin.
![]() Edit: Tai oikeastaan ainoastaan...
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. Viimeksi muokannut Bänkster : 20.04.2009 08:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnostaisi kyllä mutta ParatiisiOffi vie Oulaisiin kilpailemaan.
|
|||
|
|||
![]()
No perhana! Aina oon halunnu muita mollata, niin eikös se tuomaroimalla parhaiten käy!?! Ei vaiskaan. Osallistuminen kiinnostaa siis, ja näyttää kalenterissakin olevan tyhjää.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Voishan tuommonen kiinnostaa...
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Junde tuona viikonloppuna (16-17.5) tuplayö, eli en pääse pelipaikalle.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AKK:n Offroad toimitsija- koulutusta 29.3.08 | Saija | Tapahtumat | 0 | 08.03.2008 22:30 |