![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tota turbon paikan muuttoa mietin vähän jo itekkin .Pitää tänään tutkii tarkemmin EDITTIÄ :Turbon paikka olis mielestäni aika sata mut pitää viel näyttää mitä pakosarjan tekijä ois mieltä
Viimeksi muokannut Suzukisj410K : 16.04.2009 18:12 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kannattaa pyöritellä ahtia niinkin päin että downpipe lähtee eteenpäin ja imuilma tulee jarrunestesäiliön vierestä..
Ahtimen laippa tulee silloin alaspäin > saapi tilaa rullata pakosarjaa. Tulpat/johdot saattaa vaan tulla edelläkuvatun asennuksen rajoitteeksi kasitappisessa..
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mul on kans tommonen lava suikka työn alla, tosin ei ihan yhtä originellin näköiseks oo tarkotus tehä. Konekkin on valmiiks turbo pata. Kuvia profiilissa, aika alussa vielä hommat.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
miks et laita ruiskua? tulis koneesta terävämpi ja helpompi säätää ku laittaisit megaruutan.. paljonko tulee puristussuhde olemaan pannussa
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Turbo pystyyn että laippa tulee alaspäin, mikään ei estä kääntämästä turboa vähän vinoon että downpipe mahtuu kulkemaan jarrusylkän ja koneen välistä , pakopesää voi kai kääntää keskiöön nähden jos hitsaa painekellolle uuden telineen paikan?
Ja muista että öljyn tulo ja paluu keskiössä tulee olla pystysuorassa. Edit: Ja voi sitä mutkaa tuoda myös lähemmäs syyläriä ettei jarrunesteet kiehu ja ois paremmin tilaakin. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Anonyymille : Kaasarit tulee tähän koneeseen vähän sen takia kun on niin vanha auto että kaasarit kuuluu imagoon
Mutta kyllä ruiskukin jossain kehitys versiossa tullaan suurella todennäköisyydellä näkemään .Ja puristuksia en muistaReprolle: Jos turboa ottaa eteenpäin niin dpn tielle tulee moottorin korvakko (Ei kyllä mikään este) nykyisellä paikalla sais pujahtaan hyvin korvakon takaa . Ja että öljyn paluun ja tulon sais pystysuoraan olis laipan asento aika kummallinen .Mut vinkkejä saa ja pitääkin antaa |
|
#7
|
||||
|
||||
|
btw. eikös tuostakin ahtimesta pysty keskiötä/pakopesää kääntämään mihin haluaa?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
| HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
| bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
| l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
| Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |