Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2009, 18:49
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Onpas söpö susu.

Honda 600 CBR:n männät on aika rohkea veto. Kuinka lähellä totuutta on männän ja tapin halkaisija, ja lakikorkeus...? Eli ovatko kuinka "bolt-on". Varmasti ovat kevyet.

Dellortot ovat myös mukava valinta, mulla on kesäautossa samanlaiset.

Suosittelen tähän autoon lämpimästi seosmittaria.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.04.2009, 19:17
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Noista männistä ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta siinä turbo carryssä tollaset männät .Muistelisin et männän laesta joutuis siivun nappaa pois .Halkaisia on pikkusen isompi mut poraamal menee ja tapin halkaisian uskoisin olevan kohtuu sama. Joo dellortot valitsin just hinnan varosien saatavuuden jatietotaidon takia ja kyllä seos mittarikin tähän tulee
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2009, 20:54
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Ettei olis vähän turhan julma toi turbo tohon? Litrasesta kun ei kovin kummosta pauhua putkeen lähde...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2009, 20:58
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Wink

Turbon pitäis olla aika kohtuullinen tähän pataan .Tiedän tällaisen olleen sa-310 3 mukisessa litrasessa ja oikeasti tää on todella pienikokoinen
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.04.2009, 22:16
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Eikö pakosarja olis helpompi toteuttaa, jos turbon tois eteenpäin ja ylemmäs.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.04.2009, 16:52
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Tota turbon paikan muuttoa mietin vähän jo itekkin .Pitää tänään tutkii tarkemmin EDITTIÄ :Turbon paikka olis mielestäni aika sata mut pitää viel näyttää mitä pakosarjan tekijä ois mieltä

Viimeksi muokannut Suzukisj410K : 16.04.2009 18:12
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.04.2009, 09:50
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Kannattaa pyöritellä ahtia niinkin päin että downpipe lähtee eteenpäin ja imuilma tulee jarrunestesäiliön vierestä..
Ahtimen laippa tulee silloin alaspäin > saapi tilaa rullata pakosarjaa.

Tulpat/johdot saattaa vaan tulla edelläkuvatun asennuksen rajoitteeksi kasitappisessa..
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 23:49 (GMT +2).