![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Oon toistakytä vuotta myyny autokamaa, myös noita syylärinpaikkaustököttejä. Sekä CRC:n ihan nestemäistä että Bar'sin rakeita. Kertaakaan ei ole kukaan tullut huutelemaan että ois tehnyt tuhojaan. Melkeen oon sitä mieltä että noi tukkimiset ja muut ongelmat on siltä ajalta kun oli 'syyläripommeja' ja 'jauhoja' ja 'palasia' - niitä menneiden vuosikymmenien paikkausaineita. Jos vähän tihuttaa niin oon tarjonnu tota litkumaista CRC:tä ja tota Barsia sitte suurempiin ongelmiin, se tuntus olevan tosi tymäkkää tavaraa. Barsin haittapuoli vaan on se että jäähdytysneste on sen jälkeen sitten sen näköstä ettei kukaan osta sitä autoa :-)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kaverin kakkoskopan golfista syyläri vuoti niin siihen laitettiin jotain litkua suoraan syyläriin ja kone sit lämpimäks. Hyvin on pitänyt. Uutta syyläria ei siihen rotiskoon halunnu ja sit kun siin on viel muovipäädyt niin tinaaminen ei käynyt.
Varaosa tiskillä suositteli et kannattaa kokeilla ennenkuin lähtee uutta syyläria hommaamaan. En kyl muista mitä tököttiä se oli. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin itelle äskön tota brasia, ihme herne rokkaa.
![]() Toivotaan et se pitää... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Täältä 1 ääni tinaamiselle, itse käytin Chevroletin vuotavan syylärin paikallisella "sepällä" tinauksessa ja tinaukset kyllä pitivät, oli vaan jo vanha syyläri ja alkoi vuotamaan muualta liianmonesta paikasta ettei enää lisää korjaamaminen olisi auttanut.
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
rockiin laitoin tuota syylärin pakko tököttii ja mystisesti kahen viikon päästä jumi vesi pumppu.
en tiedä sattuko niinki hyvin että lakeri tuli tiensä päähän vai tekikö aine haittaa. nyt on 303c syyläri paikallaan ja hyvin rokkaa.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
E:Ai niin,appiukko korjasi reissun päällä samalla aineella corollan nestehukan,kotiinpaluun jälkeen avattiin kone tarkempaa tutkimusta varten: Kannentiivisteestä puuttui pari senttiä liekkirengasta... Viimeksi muokannut Jappi : 14.04.2009 16:14 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Varmin keino pitää tinaa ja poltin mukana.
Tieltäpoistuttessa parempi pitää mukana tinaa ja kaasupoltin vaikka sytkärin kaasulla toimiva kynämalli jos ei ole muutakaan.
Jäähdytin irti ja pinnat puhtaiksi ja ei kun tinailemaan. Jos on suurempi reikä jäähdyttimessä niin reiät tukkoon että jää apumiehelle yksi korjattavan lisäksi mistä pitää ylipaineen puhaltamalla jäähdyttimen sisällä ettei kuumat tinat lörähdä sisään. Näin jouduttiin tekemään itälapin korvessa keskellä ei mitään vuonna 2006. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mersun 300gd osa, mikä? ja öljyvuoto paikkaus | eyeless | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.01.2009 21:56 |
Mikä aine öljy ja rasvajälkien ulkoiseen putsailuun? | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 24.01.2009 21:59 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Tankin paikkaus tinaamalla vai pinnoittamalla? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 11.03.2007 12:24 |
mitä tämä aine on | amplifier | Keittopuhe | 0 | 06.10.2001 21:01 |