![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
sitä olen itsellenikin sanonut, mutta olen mikä olen, toivotan viilaaja, vaati jo paljon että rupesin noi kaaret tekee tollases kuin nyt enkä kopioimaan orkiksen kaltaiseksi
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
|||
|
|||
|
juu jatka vaan samaan malliin, vaikka äsken kommentoinkin. tarkoitus ei ollut masentaa. itellä aikaisemmin ollu samaa vikaa, tulee tehtyä kaikki liian tarkasti, aikaa menee moninkerroin enemmän. nykyään kai tullu laiskuutta tai mitä lie, ku kaikki tulee tehtyä oikomalla ja helpoimman kautta.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
näissä rymy peleissä voi kuitessiin vielä oikoa mutta seuraavs alkaa katuauton korin työstö niin siinä oikominen ei oo vaihtoehto..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 11.04.2009 07:53 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laadunvalvojat
teki iskun ko henkilön tallille. Projektin toteutuksessa ei ollut moitteen sijaa . Joten annettiin lupa vierä projekti loppuun. Ps. 886 km ja aamulla kolmelta kotona |
|
#6
|
|||
|
|||
|
4viikkoa taukoa rakennksessa takana, nyt alttoi ja jouti värkkäilee lattioita ja penkkejä paikoilleen, penkithän on pajerosta ja omistavat alkuperäisen sarana systeemin että ne saa nostettua pyöränkoteloita vasten pois tieltä esim metästys kamoja varten
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
jokunen sauma tuli tänään taas tehtyä kun eilinen meni aivan pimeäsä huoneessa makaamiselle
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Team Pyykkipoika LJ 70+ aikaisemmat | pyykkipoeka | Maasturiprojektit | 62 | 08.05.2011 08:58 |
| Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
| Uusi jäsen perheeseen ja vähän muutakin | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.03.2007 10:47 |
| Turkulaisille uusi jäsen! | Jukkapoika | Chit-Chat | 14 | 06.02.2007 11:21 |
| Raven Shield - uusi Rainbow Six sarjan jäsen | trulez | Computer Games | 0 | 01.09.2002 23:07 |