![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kai tohon pataan ahdistin tulee?
|
||||
|
||||
![]()
nyt on jouset sun muut alustassa paikoillaan kyllä siitä hyvä tuli. etu kumi nuosee 76cm ja kumii 82cm
|
|
||||
|
||||
![]()
tuli tossa vähän tuunattua ei välttämättä parras idea mut tykkään kyl itse
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tuo helpottaa kaikkia huolto- ja remontinkorjuuhommia hurjasti. Suosittelen ku mun BJ:ssä just samallalailla.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|||
|
|||
![]()
Mistään mitään tietämättömänä mutta uteliaana on pakko kysyä, että mahtuuko tuo aukeamaan lokarien kohdalta enää sitten, kun alla on sellaiset renkaat, joille nuo pyöränaukot on tehty? Etenkin, jos keulaa joutuu aukomaan toisen etufillarin ollessa kivellä tms? Lokarit ei kumminkaan ihan kumisilta näytä. Huollon ja laiton kannalta systeemi on varmasti kyllä ihan unelma, ei siinä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() jäissä ollut projekti on taas tulilla
ei suuria juttuja mut nyt on renkulat alla ja tuli hivenen korkea.minä itse kuvassa 185cm säätäjä.mut näyttää se ainakin hyvältä kun ei tulisi kaatuma tautinen.kyllä toi flippi hässäkkä mahtuu aukee ja menee kiinni
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: lojuuko pihallasi vanha toyota? | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 23 | 28.01.2011 19:58 |
Mihis aikaan tiedän lapset herää?? | tegek | Chit-Chat | 17 | 18.12.2008 23:03 |
Vanha... | Flugfiske | Chit-Chat | 2 | 14.10.2006 18:01 |
Swamp Jumperin eloon herättäminen??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.12.2004 11:03 |
Petriina herää uuteen aamuun | Yölinja ja Pekka Sauri | 0 | 22.07.2004 13:44 |