![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt on syötöt säädetty ja ilmanputsari penkin takana meni läpi että heilahti savuista, arvot jotain 1.5 luokkaa. Ihmettelin kyllä kun tuntuu että kulkee niinku ennekin mutta ehkä sitä ei huomaa 2km kiihdytyksessä enää eroa ![]() Väärään suuntaan eka pyörittelin ja tulihan sitä mustaa koeajolla mutta ei sekään tuntunut kullkuun älyttömiä vaikuttavan ja ei tohtinut sitten kyllä kaasu pohjassa paljon huuattaakkaan. Pitää kokeilla vielä ruuvailla vähän lisää pikku hiljaa ja käydä ajamassa niin näkee että miten se vaikuttaa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ite ainaki huomasin kun ahtamatonta kinkkua ruuvvasin et kun liikaa vääntää nii kulkee vaan huonommin,ilmeisesti tukehtuu omaan pöllyynsä.Omassa ainaki riitti vartti kierroksen lisäys tai korkeintaan puoli kierrosta sen jälkeen huononi kulku ja polttoainetta vaan kahta kauheemmin.Paras konsti jos kulkua haluaa lisää niin nakkaa turbon pellin alle ja sopivasti evästä lisää niin tulee hyvä!!Ite yhestä Terranon koneesta niistin osat nii oli helppo homma...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
nämä pumpun säätelyt ollu mulle tähän asti aika hepreaa, mutta nyt oli pakko tutustua tuohon isännän ajokin td25 sielunelämään sen verran että ainakin se menee nyt savujen puolesta leimasta läpi.. Ennen ku polkas puolen kaasun jälkiin läpän lattiaan niin alkoi ne takana tulijat antaa tilaa siihen taka, nyt se ei kyllä kuljekkaan, mutta katotaan huomenna päivän valossa tarkemmin..
Tästä ketjusta oli iso apu THÄNKS!
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Syöttöä aina senverran mitä kerkeää polttamaan ja ehkä ihan vähän enemmän
![]() Kierroksia voi vähän lisätä jos haluaa, auttaa se vähän kun isommalle vaihtaa... Tai sit sitä kuvittelee ![]() Ennakon tarkistuksella vois kans saada positiivisia vaikutuksia tuskin on enää ihan sama kun tehtallta lähtiessä, ainahan ne kuluu oli sitte ketju taikka ratas. vaikuttaa aikapaljon käyntiinlähtöönkin. Ja kaikkee pitää kokeilla ei ne heti rikki mene! Pistää kierrokset muistiin mitä ikinä ruuvaakaan ja jos menee hajalle ni tuleepahan kokemusta ! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oli kuulemma hämmästys suuri kun tarkistivat ilmanputsarin tukkoisuutta huonoihin vetoihin syytä etsiessä...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ainakin tulee senverran hiekkatiekilometrejä, ettei voi olla vaihtamatta suodatinta aina kun alkaa epäilyttämään sen ikä/puhtaus.
Ja tuskin on tullut kertaakaan liian aikaisin vaihdettua.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin syötön säätö? | AUH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2009 13:08 |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
patrollin syötön säätö | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2007 00:05 |
Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 |