Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 30.03.2009, 10:19
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Luulis vanteen ja lukkokehän olevan melko kestävät teräviin kivenreunoihin
hierottaessa, ja sisäreunan voi saada hakattua mettässäkin senverran suoraks että
maailma pysyy sisällä.

Jos renkaan kylkeen tulee kymmenen sentin haava ni on pahempi korjattava.

Vanne on halvempi kun rengas.
Joo, kyllähän se on totta että renkaan kyljessä oleva halkeama on vaikea tai joskus jopa mahdoton korjata. Ja näin ollen kalliimpi vaihto ehto.

Tuo ajatus olikin vain kielikuva.
Joskus kun näkee mitä ihmeellisempiä rengas-vanne yhdistelmiä.
Ja itellä kun ei ole beadlock vanteita, niin 35x12,5x15 mutiainen pysyy paremmin 8" tuuman vanteella kuin 10". Vaikka ei ole koskaan päältä pois pompannut (niin harvoin metsässä rymynnyt )
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tim cameron antaa boggerille pyörintää TimJus Linkit 11 19.04.2013 09:38
31"x10,5" - mikä suositeltavin vanneleveys? O/M/V Renkaat ja vanteet 3 08.03.2007 21:55


Sivu luotu: 05:53 (GMT +2).