![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Just joo, kuhan uhoot. Mutta jos tekee noin saa se vuokralainen asua siellä edelleen. Mutta jos ei elämältä halua muutakuin merkinnät hetkellisestä mielenhäiriöstä rikosrekisteriin ja samalla kun haet töitä jostain tulee se olemaan este työnsaannille. Kyllä tänäpäivänä PITÄÄ nöyrtyä ja hoitaa asiansa lakien mukaan. Vai että pesismailalla, oot kattonu liikaa amerikkalaisia elokuvia...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ihan sama vaikka löis rengasraudalla tai jäätyneellä tekokyrvällä,pointti on se että ulos sen äijän saa helposti! |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mene mätkimään jotain niin olet ite kusessa ja maksat sille korvauksia enempi mitä sen aiheuttamat tulonmenetykset on rahassa laskettuna. Bonarina otat tuosta itelles rikosrekisterin ja tämä sitten vaikeuttaa elämääsi vain kuolinpäivääsi saakka..... Jos et usko niin kokeile ite... tai noh elä kokeile.. syytät sit kuiteskin mua yllyttämisesta ja minäkin olisin sit kusessa Eli elä nyt mätki ketään millään jäätyneillä tekolersseillä tai muilla väkivaltaisesti voimakeinoja lisäävillä esineillä tai käden jatkumoilla, saati höpöttele tuollaisia juttuja jotka jo ensimetreillä ammutaan alas totuttamiskelvottomina.... Ei herneitä sit... ![]() p.s. jo toi sun kirjottelusi muten täyttää laittoman uhkailun tunnusmerkit ja siitä pääsee kuuntelemaan tuomarin sanelua leivättömän pöydän ääreen.. tästä on olemassa ennakkotapauksiakin eli tsot tsot tollaisten juttujen kanssa.... |
|
|
|||
|
|||
|
Onhan noita helppo netissä selitellä että kaveri lähtisi heti mäkeen kun "minä" vaan tulen paikalle. Mutta kun täällä karussa todellisuudessa elämme missä suojellaan kaikenmoisia kriminaaleja ja pummeja. Täällä rangaistaan niitä ketkä tekevät töitä. Joten siitä vaan onneaan yrittämään ja katsoon mitä tapahtuukaan kun noin oikeasti teet. Kauheen hyvä lopputulos se ei ole sinun kannalta.
|
|
|
|||
|
|||
|
Dodiih. Nyt tuli käräjäoikeuden päätös. Todetaan vaan että mitään uusia vuokrasopimuksia ei ole allekirjoitettu ja vanhakaan ei ole voimissa, joten häätö on laillinen ja vuokralaisen pitää lähteä. Koska se on maksanut tammi- ja helmikuun vuokrat niin maalis- ja huhtikuun vuokra velvoitettiin oikeuden päätöksellä maksamaan, korkoineen. Tosin maaliskuun se kerkisi jo maksaa, mutta huhtikuuta ei.
Kävin tuossa mainitsemassa vuokralaiselle, että nyt se päätös tuli, että ei muuta kuin pihalle niin tuli vaan kommentti että ei koske häntä. Miten voi olla noin vaikeaa jollekin lähteä kämpästä?? Noh. Asianajaja ilmoitti että hän hoitaa homman eteenpäin ja kaveri lähtee mäkeen. Kovasti myös retosteli tuossa eräs päivä että kun hän joutuu lähtemään niin kaikki roippeet jää sinne kämppään. Ihan vaan sen takia että mulle tulee kustannuksia hävittää ne roippeet. Onneksi on LT missä on iso lava ja paljon kantavuutta. Voi kaiken viskaa sinne lavalle ja heivaa kaatopaikalle. Vai kaipaako joku röökin käryistä sänkyä ja sohvia?? Jonnekin talliin nuo sohvat voisi sopia mainiosti. Ihan ehjiltä näyttivät. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos viskaat ne romut kaatikselle, niin tuleehan se vaatimaan äärettömiä korvauksia antiikkisista perintökaluistaan, joten todistajia paikalle
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Hyvä kuulla että oot jo hieman voiton puolella tässä....
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Selvitin tuon asianajajalta. Eli meikäläisen sopimuksen mukaan kaikki huoneistoon jäävä omaisuus on mun. Saan tehdä niillä mitä huvittaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Voi vittu tää suomi on perse maa!!!
Eilen toimitin käräjäoikeuden tuomion ulosottovirastoon, kun eilen ne paperit viimein sain. Homman piti olla ok. Mutta nyt siellä olikin sellainen kohta että kaveri on tyytymätön tuomioon. Eli homma lähtee sitten hovioikeuteen. Päätös sieltä tulee vuoden päästä. Voi vitun jee!!! Eli en vieläkään saa sitä pihalle. Vouti sitten ilmoitti että maksamalla 20t€ pankkitakauksen niin ulosotto voidaan ottaa käytäntöön. Tuota sitten ihmettelin että miten ihmeessä ne saa 20t€ sille omaisuutta ja korvauksia kun sillä ei ole mitään omaisuutta, ei työtä ja vuoden vuokratulotkaan ei ole noin paljoa. Tulee kuulemma siitä että ne tavarat mitä sen kämpällä on niin jos häviän vuoden päästä hovin homman niin joudun maksamaan kaikki tavarat sille UUTENA takaisin. Ei auta vaikka varastoisin ne sen roippeet. Sen lisäksi jos se sattuu muuttamaan johonkin luxus lukaaliin missä vuokra on vaikka 3000€/kk niin minä joudun maksamaan sen vanhan ja uuden vuokran erotuksen sille, korkoineen.. Vittu kun vituttaa taas. Parastahan on se että edelleenkään sen ei tarvisi maksaa yhtään mitään vuokraa, koska minä voin kuulemma ne periä sitten jälkikäteen oikeuden käynnin jälkeen siltä. Todella lohduttavaa kun mitään sieltä ei kuitenkaan saa. Pankista sitten kyselin tuota 20t€ pankkitakausta, ei nimittäin lompakossa ole ihan tuollaisia seteleitä.. Noh. Tuosta tulee minulle useiden satojen eurojen kulut, jotka maksan minä ja en voi niitä mistään periä takaisin. jepjep. Nyt sain sitten diilattua tuon 20t€ summan puoleen, eli 10t€ pitäisi antaa panttia, mieluiten käteisenä. No eipä ole tuollaisiakaan summia taskussa. Joten neuvottelin pankin kanssa edukkaan diilin. Otan 10t€ lainaa, siirretään se korkeakorkoiselle tilille. Annetaan siitä pantti voudille, eli en voi niitä rahoja käyttää. Korkoa maksetaan puolen vuoden välein. Kun oikeuden päätös viimein tulee ja olettaen minä en joudu mitään korvauksia maksamaan niin saan tuon 10t€ takaisin ja maksan sillä sen 10t€ lainan myös pois. Tuosta tulee huomattavasti vähemmän kustannuksia ja korkojakaan ei niin pitäisi tulla, kun ne pitäisi olla melko samaa luokkaa. Tosin takkiinhan tuossakin tulee, mut saanpahan kaverin pihalle. Juttelin myös tuosta pihalle heitosta asianajajan kanssa. Ihan muille vuokranantajille tiedoksi että kaikkeista helpoin tapa on, että kun vuokrasopimus päättyy niin heti seuraavana päivänä käy ottamassa kaveria niskasta kiinni, heittää pihalle ja viskaa sen kamat pihalle. Siitä tulee muutamia päiväsakkoja, mutta ne on aika mitättömiä näihin oikeudenkäynti sun muihin kuluihin mitä tulee kun menee lain mukaan. Eli jälleen se täysin laiton tapa on kaikkeista paras. Vielä parempi on jos tuon pihalle heiton tekee joku vähäosaisempi kaveri, millä ei ole niin tuloja tai omaisuutta. Mutta tälläistä tänään. Vituttaa oikeen urakalla jälleen. |