![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() oma renix ja manuaali eikä ongelmia. kaikki alaraajat toimii ( jopa ilman viagraa) ni ei tarvi au tomaatia. just revin matot pois ja reikiä nolla.helmat mädät ja niiiin kurtussa et hyvä ku ovet toimii (palkit valmiina mutta vielä irti).
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä juttu, tietää tutkia oikeista kohden.
Mimmosia noissa on vetopainot teillä? Mielikuva on, että jenkeissä olis luvattoman pienet vetopainot yleensäkkin jarruttomana. Venettä ja mönkkäriä pitäs kuitenkin kiskoa pitkin suomenniemeä, eli mimmonen tulla on vetää kuormaa. Koneessa riittää varmaan potku, mutta muuten käyttäytyminen kuorman kanssa. -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se taida olla kun 450kg jarruttomana, n'in ainakin molemmissa mitä itellä on ollu. Jarrullisena vaihtelee ~1800kg-2400kg välillä tjsp... valmistaja ilmottaa ~5500lbs 4litran tomaattiversiolle.
Lyhyt autohan tuo on ja lyhyt akseliväli, että sen suhteen.. en ole kyllä koskaan kokeillut kun kevyellä kärryllä lyhyen matkaa. Isomman ja painavemman kärryn vetäjäksi ei varmaan paras mahdollinen vaikka perässä jaksaa tullakkin. Niin ja hommaa laatikolle kunnon lauhdutin jos meinaat isompia kärryjä kiskoa automaatilla. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Omassa -92 vuosimallin vehkeessä jarrullisen massa saa olla 2250kg. Olen vetänyt jonkinverran jarrullista 1 akselista kärryä perässä, jossa vetopaino ollut 900 kilon luokkaa. Kevyesti tulee perässä, mutta huomaa kuitenkin painon mäissä ja kiihdytyksissä kaasupolkimen suurempana paino tarpeena. Ainoastaan liukkaalla jarrutukset kärryn kanssa hankalia, ei meinaa pysähtyä, eikä saa tarpeeksi hidastuvuutta kärryn jarruille. Saattaa olla osittain syynä huono pitoiset renkaat. Muutoin ei ole moksiskaan, ei reuhdo tai tee muutakaan ikävää. Aisapainostakaan ei ole mahdottoman tarkka, onko 10 vai 70 kiloa, vain tuossa jarrutuksessa sillä ollut merkitystä käytökseen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jarrullista 1900kg. Mutta tuli tuossa vedettyä n.2500kg kärriä muutama sata kilometriä..
![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niinno, nuo jarrut kun on aika paskat kaikissa Cherokeissa, niin eipähän ainakaan pysähdy painavan kärryn kanssa mihinkään :S
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
ei ole vetokoukkua mutta ei silti pysähdy kunnolla.takarummut pitäs taas pestä ku on täynnä savea taas.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
myydään jeepin kone | jeep360 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.06.2012 15:18 |
O: Jeepin (AMC) 340/360/390/401 kone | SamiN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 29.04.2009 08:26 |
Jeepin kone ongelma | GrandLeSilu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 13.08.2007 16:09 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
Myydään jeepin 4,2l kone + 3 lov. loota. | trail76 | O/M/V Muut | 0 | 16.10.2005 21:16 |