![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiitos öljy vinkeistä. Paljonko on vaihteisto/jakolaatikon öljytilavuudet ja mitäs öljyjä siellä on käytetty? Täytyy paneutua tuohon tekniikkapuoleen paremmin kun saa nämä kosmeettiset puolet kuntoon. Nyt olis hiontaväri mitsun yllä. Toivonmukaan viikonvaihteessa sais pintavärin päälle ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hommaa siihen toinen perä murikka ja laita kemppi.On meinaan aikas simppeli homma vaihtaa vaikka leimalle
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei huono vaihtoehto tuokaan, taitaa noita kemppi aihioitakin löytyy suht. edukkaasti. Miten paljon tuo on yhteneväinen tekniikan osalta pajeron kanssa?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut onhan pajeroihin vaihdettu gen2 lukollisia periäkin... Itsellä tulee pajeron TD-kone lallattimeen, et se puoli sopii hyvin. Kemppi on hiukan huono jos normiliikenteessä ajelee. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eroja on aika vähän, mutta löpöpumppu on ainakin erinlainen ja ei kaiketi turbon kanssa oikeen toimi. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vaihteisto: Hypoidivaihteistoöljy GL-4 tai parempi SAE 80W tai SAE 75W-85W KM132...... 2,3 litraa KM145 ..... 2,2 litraa Jakol. ..... 2,2 litraa Moottori: 4WD (diesel).... öp. 6,7 litraa, ös. 0,8 litraa, öj. 0,4 litraa Sitten mielipideasioihin.... ![]() Vanhassa kiisselissä öljyjen sisällä pysyminen kiusaa, ainakin itsellä ohuet mobilin ölkät ei viihdy koneessa, stefat kovettuu ja... Paras mun käytössä on ollut Nesteen turbodiesel öljy, jos se vuotaa läpi, niin on remontin aika. ![]() Mut tää on jokaisen henk.koht. päätös. Älkää uskoko mua. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Projekti on taas hieman edistynyt. Nyt olis ohjaamon yllä uusi kiiltävä maali
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Lava maalaamossa odottamassa peittelyä ja putsausta. Mönkkärin rankakärry osoittautui oivaksi maalaustelineeksi. Sopivalla korkeudella ja helppo siirtää
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nyt alkaa koko projektin mielenkiintoisin vaihe
![]() ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Lavakin on saanut väriä pintaan
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
[M] Mitsu L200 | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.10.2006 20:43 |
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.09.2006 21:46 | |
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 07:04 |
M: Mitsu L200 4x4 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.05.2006 21:43 |
Mitsu L200 4x4 -91 | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.06.2005 20:20 |