![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ne tulee tuonne sisempiin uriin ne sokat! Ei niinku orkkiksessa..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No sehän selittääkin nuo sisäurat!
Miksihän tuossa rakenteessa poiketaan alkuperäisestä? (sokat eivät pääse irtoamaan +200 km/h vauhdissa? ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Muutin sokat "väärälle" puolelle ja nivel liikkuu nyt herkemmin.
Teknisesti kuitenkin ihmettelen sokan laittamista koneistamatomatonta sisähaarukkaa vasten, kun originaali ratkaisu on kuitenkin koneistettu sokkaura / ristinivel? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
meneppä joskus nivan kyyttiin moottoritienopeuksissa ni tiedät mikä on "hyppiminen".. WIRN!
Kuuluu asiaan,ei syytä huolestua.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suwago -telakalla | SamiN | Maasturiprojektit | 259 | 31.01.2013 04:57 |
Suikkeli... | kuningaskulkuri | Maasturiprojektit | 0 | 28.06.2008 21:17 |
Ahtopaineet ajossa | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 09.04.2008 22:08 |
HJ sammuu ajossa kylmänä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.04.2007 05:05 |
M: suikkeli 410 | pee | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 22:05 |