Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 09.03.2009, 21:18
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
kuormaauton 8litran kone ja 2000rpm ja hj 4litran pata ja 4000rpm on ilmamäärältään samankokoiset.
No joo.Sillä erolla että kuorma-autolla ajetaan noilla kierroksilla vaikka maailman tappiin,ja maksimit on jotain 2500.

Ja hoijjakoilla... en tiiä,mutta omalla bj:llä mukavat ajo kierrokset loppuu maksimissaan 3000 enimmäkseen,tulee ajeltua n.1000-2500 rpm

Ja renkaista ja välityksistä riippuen on ajo kierrokset 80 nopeudella 1600-2300.

Ja tämähän on taas vaan pohdintaa.

Nii ja olihan se kaasuläpän yläpuolinen käikäle käännetty,reikä porattu,tai mitä kukakin sille on keksinyt???
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Garret T2 turbo h.150€ + Garret T25 turbo h.80€ VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.12.2009 16:03
Myyty Garret to3 Jesseh O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.01.2009 20:45
Onko eroa HJ60 ja HJ 61 perissä samid Tekniikka & Jutustelu 3 05.10.2007 07:39
M: Garret T03 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2007 11:35
garret t03/04 h400e O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.06.2006 20:02


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).