![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Linkin takaa löytyy Garretin ahtimien tietoja: http://www.turbobygarrett.com/turbob...ochargers.html
|
|
#2
|
||||
|
||||
Jepjep....
....Karu tosiasia mut helpommin sen koneen hajottaa liian pienellä kuin liian suurella ahtimella.Eli toisin sanoen pakopaine tappaa paljon helpommin kuin ahtopaine...........En tiedä VNT:n siipi kokoja mut ihan perus 903valmetin S2 Switcerillä 2h moottori ahto 1500rpm 0,5bar veto päällä ja tuhannellakin tais olla viel 0,3bar.Tämä ahdin on alkujaan 4,4L moottorista ja uus makso rapia 500e....
2H moottorihan on tunnettu kuumenemisestaan ahtimen kanssa...(esikammio kone) Jos juuttuva siipinen on kumminkin se must juttu,niin ehdottaisin katselemaan noita mettäkoneitten ahtimia.John Deeren (Timberjack) koneissa on aika asiallisen kokosia vnt puhaltimia ja tehot liikkuu niissä+250hp ja litratilavuudet jossain 4+.... Mutta onnea asialliselle projektille |
|
#3
|
||||
|
||||
Uudet ajatukset, pelottaako?Lainaus:
Ahtimelle tulee pakokaasua senverran että se alkaa keräämään painetta pakosarjaan. Eli siivet ovat auenneet täysin ja ahdin käsittelee sen verran pakokaasua, jonka se fyysisen kokonsa puolesta kykenee. Tässävaiheessa pakokaasuohjattu hukkaportti on jo aavistuksen auennut. Ideaalitilanteessa se ei missään vaiheessa nosta pakopaineita. Käytännössä pieni, alle sekunnin piikki siihen saattaa muodostua, mutta senkin voi kelloa muokkaamalla säätää pois. Jos vielä haluatte mainita pakopaineista, niin kyseenalaistakaa ensin edellä kerrottu toimintaperiaate. Tuo muuttuvasiipisen juuttuvasiipisyys on peruja siitä, kun ne normikäytössä eivät kovinkaan usein täysin auki käy, tällöin ne siivet harvoin auki ollessaan jumittuvat auki. Tällaisessa kokoonpanossa ne ovat täysin auki hyvin usein, joten uskon että tässä eivät ne siivet mahdollisen alkukankeuden jälkeen jumitu.
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). Viimeksi muokannut peraaa : 09.03.2009 20:10 Perustelu: verbaaliakrobatiaa |
|
#4
|
||||
|
||||
Onnea Jurbotukseen
jos kuitenkii heitetään tuo mun -61:n mosa sinne pellin alle niin rupee liikkuu heleposti ja lujaa
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Oishan se helppoa ostaa HYVÄ kuus-ykkönen. Vai mitä Apa, siullahan on siitä kokemusta?
![]() Ennemmin laitan 606 tai 605 turbon.
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hahaa! Koneet ainakin kestää
Ja ei mitään mersuja
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ40 AHTAMINEN | jaska77 | Tekniikka & Jutustelu | 76 | 26.07.2007 09:50 |
| Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
| -83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
| patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
| uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |