Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 09.03.2009, 12:18
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Onhan tuossa vielä semmoisia vaihtoehtoja,että jostain romuläjästä löytyisi pienempi pakopesä,tai sitten pienentää sen itse.

Budjetista riippuen tietysti. Ite kokeilin 4 garrettia joka oli 4 litran raktorin koneesta,3b koneeseen.Ei kyllä sekään ahistanu,ja paineet oli maksimissaan 0.6 baria jokseenkin maksimi kierroksilla.
Sitten tein semmosen sätöksen että rälläköin pakopesän ulkomutkan pois,eli pienensin sitä ja hitsasin siihen uuden mutkan levystä.Paineet nousi jo johonkin 0.8 bariin.Mutta sittenkin vasta kierroksilla.
Ny siinä on patrollin ahti joka on melko sopiva.Näissä on muuten lähes saman kokoiset kilkkeet,se päksterin ahti oli vain tuuma mitoilla,ja patrollin millisillä. Kokeilin myös sen 4 painepuolta kolmoseen mutta siitä ei ollut juurikaan hyötyä,jos ei haittaakaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Garret T2 turbo h.150€ + Garret T25 turbo h.80€ VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.12.2009 16:03
Myyty Garret to3 Jesseh O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.01.2009 20:45
Onko eroa HJ60 ja HJ 61 perissä samid Tekniikka & Jutustelu 3 05.10.2007 07:39
M: Garret T03 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2007 11:35
garret t03/04 h400e O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.06.2006 20:02


Sivu luotu: 11:05 (GMT +2).